خبرگزاری کار ایران

کتاب «نقد تحریف مدرن امام خمینی -جنگ عراق و ایران» بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۵۴۰

جلسه نقد و بررسی کتاب «نقد تحریف مدرن امام خمینی -جنگ عراق و ایران» به قلم سید عطاءالله مهاجرانی در فرهنگسرای امام برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، کتاب «نقد تحریف مدرن امام خمینی؛ جنگ ایران و عراق» پاسخ به شبهات در مورد نقش امام خمینی در رابطه با شروع جنگ ایران و عراق است و بر اساس اسناد و مدارک و اظهارات شخصیت‌های عراقی و ایرانی پاسخی مستدل به شبهاتی در این باره می‌دهد. این کتاب با حضور حجت الاسلام سید محمود دعایی (مدیر موسسه اطلاعات)، حجت الاسلام علی کمساری (سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثارامام خمینی)، محمد علی صمدی (پژوهشگر دفاع مقدس) و حسین جودوی (پژوهشگر تاریخ معاصر) در  در فرهنگسرای امام مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. 

سید عطالله مهاجرانی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در این کتاب با توجه به اسناد به کلی سری دولت عراق، اظهارات ژنرال‌ها و مقامات سیاسی و حزبی دولت عراق و چهره‌های مطرح ایرانی از زوایای مختلف ریشه‌ها و دلایل و علل آغاز جنگ هشت‌ساله را بررسی می‌کند و به این دو پرسش پاسخ داده است: چرا عراق جنگ علیه ایران را آغاز کرد؟ چرا تحریف درباره جنگ انجام شده است؟ 

این نشست ساعت ۱۱ صبح روز ۲۵ مرداد ماه در فرهنگسرای امام (ره) با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار و همزمان از صفحه اینستاگرام این فرهنگسرا به نشانیimam. farhangsaraa پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز