خبرگزاری کار ایران

رشیدی‌کوچی در موافقت با وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی:

ضرغامی می‌تواند میراث‌فرهنگی را به وزارتخانه‌ای پول‌ساز تبدیل کند/ اشراف کامل او بر تبلیغات، لازمه کار در میراث‌فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۹۸۱

جلال رشیدی‌کوچی در موافقت با وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی گفت: آقای ضرغامی، من برنامه‌های شما را به خوبی مطالعه کرده‌ام و معتقدم قطعا با اجرای دقیق آنها می‌توانید بر فقر امکاناتی که در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هست فائق آیید و این وزارتخانه را به وزارتخانه‌ای پول‌ساز تبدیل کنید. در کنارش، با اصلاح برخی قوانین می‌توانید به مردمی که در این حوزه‌ها فعالیت دارند کمک شایانی کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «جلال رشیدی کوچی» آخرین نماینده‌ای بود که در موافقت با انتخاب عزت‌الله ضرغامی به عنوان وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری صحبت کرد و گفت: بنده از جایی می‌آیم که مهد تمدن ایران است و تخت جمشید، پاسارگاد و نقش رستم را دارد به خوبی از مشکلات و فرصت‌ها و تهدیدهای گردشگری آگاهم و معتقدم برنامه آقای ضرغامی کاملا همسو در از بین بردن مشکلات است به شرط آنکه درست اجرا شود.

رشیدی‌کوچی ادامه داد: برنامه آقای ضرغامی برای میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جامع است و از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق کشور را در برگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: آقای ضرغامی به چند دلیل می‌تواند در میراث فرهنگی تحول ایجاد کند؛ نخست اینکه ایشان ثابت کرده فردی تحول‌گراست و توانمندی لازم را برای هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی برای تصمیم‌گیری‌های مهم و کلیدی دارد. او ثابت کرده هم قانون را به خوبی می‌شناسد و هم شرع و از طرفی فردی پاک‌دست است. از همه مهم‌تر، ارتباط خوب و قوی او با حوزه فرهنگ و اشراف کاملش بر حوزه تبلیغات است. چراکه این ارتباط، لازمه کار میراث فرهنگی است.

این نماینده مجلس ادامه داد: استفاده فعالانه از فضای مجازی و ارتباط با جوانان از ویژگی‌های بارز ایشان است. متاسفم برای کسانی که سن بالای ایشان را ملاک قرار می‌دهند چراکه ایشان با جوان‌ها ارتباط بی‌واسطه و خوبی دارند.

رشیدی‌کوچی با تاکید بر اینکه اگر برنامه‌ها درست اجرا شود ‌تمام تهدیدها می‌تواند به فرصت تبدیل شود و کسی که می‌تواند تغییر مثبتی را پیاده کند اوست، گفت: با یک برنامه مردم‌پایه، تهدیدهای تاریخ مصرف گذشته را می‌توان به فرصت‌های بی‌بدیل تبدیل کرد. تا هم راه بر دشمنان این آب و خاک بسته شود و هم دوگانگی کاذبی که اینها به وجود آورده‌اند با یک مدیریت صحیح و درست از بین برود.

وی  در پایان خاطرنشان کرد: من برنامه‌های شما را به خوبی مطالعه کرده‌ام و معتقدم قطعا با اجرای دقیق آنها می‌توانید بر فقر امکاناتی که در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هست فائق آیید و این وزارتخانه را به وزارتخانه‌ای پول‌ساز تبدیل کنید. در کنارش، با اصلاح برخی قوانین می‌توانید به مردمی که در این حوزه‌ها فعالیت دارند کمک شایانی کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز