خبرگزاری کار ایران

انتصاب معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۲۱۶

در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت سیزدهم، فرشاد مهدی‌پور به عنوان معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد منصوب شد.

به گزارش ایلنا، وزیر فرهنگ و ارشاد دولت سیزدهم در حکمی، فرشاد مهدی‌پور را به سمت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و با مأموریت اصلی «بازآرایی ساختار رسانه‌ای کشور» منصوب کرد.

مهدی‌پور (متولد ۱۳۵۷) است و کارشناسی خود را در رشته خبرنگاری پشت سر گذاشته. او تحصیلات تکمیلی خود را در رشته ارتباط اجتماعی ادامه داده و دکترای خود را در رشته سیاست‌گذاری فرهنگی گرفته است.

موسس و سردبیر روزنامه صبح‌نو، عضو هیات مدیره خبرگزاری مهر و روزنامه‌های جام‌جم، صبح‌نو و تهران‌تایمز و سایت خبری فردا، مدیر خبرگزاری‌های خانه ملت و شانا (پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت)، سردبیری هفته‌نامه‌های پنجره، سروش‌هفتگی و آینده‌سازان، دبیری روزنامه‌های همشهری و خبر، خبرنگاری در روزنامه‌های قدس و جام‌جم و خبرگزاری فارس در کارنامه فعالیت‌های مطبوعاتی او به چشم می‌خورد.

کتاب‌هایی مانند ما و مسائل فضای مجازی، خبرگزاری‌های ایران، توسعه فرهنگی در ایران، رسانه‌های و سیاست‌های انقلابی، پیامک خبری و تیتر یک (واژه‌نامه روزنامه‌نگاران ایران) و… را در حوزه ارتباطات، رسانه و فضای مجازی تالیف و منتشر کرده است.

با نگاهی به سوابق پژوهشی او می‌توان به گزینه‌هایی همچون موسس مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، رییس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اشاره داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز