خبرگزاری کار ایران

جهنم سیاه با «وارثان» ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۶۳۱

مجموعه جهنم سیاه سومین کتاب خود را روانه بازار کرد و قرار است با «وارثان» ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشر نو با همکاری نشر آسیم درصدد انتشار مجموعه‌ای تحت عنوان جهنم سیاه برآمده که متشکل از ۶ عنوان کتاب است. در این مجموعه، کتاب‌هایی با عناوین جنگل تاریکی‌ها، چشمه جادو، وارثان، جادوگرهای سرزمین‌های مرداب، سرزمین‌های یخ و رُتیلا جای گرفته‌اند که دربردارنده داستان‌های فرانسه قرن ۲۱ است و سعی دارند مخاطب نوجوان را نیز جذب کنند.

وارثان یکی از کتاب‌های این مجموعه است که نوشته کاساندرا ادونل است و توسط مهدی ضرغامی ترجمه شده. در این نسخه نیز همانند سایر کتاب‌های مجموعه با داستان‌های هیجان‌انگیز همراه می‌شوید. این کتاب نیز در ژانر علمی- تخیلی و در فضایی وهم‌آلود و معمایی نوشته شده است.

در بخشی از کتاب آمده: مرگان زیر خاک پشت شلوارش را تکاند و گفت: گمان می‌کردم شوخی می‌کنند که باید سر کلاس برویم. گابریل آهی کشید و گفت: به نظر من می‌ترسند حوصله‌مان سر برود. توماس نالید: دنیا را خون و آتش گرفته، همه جا خراب شده، آدم‌ها پشته پشته روی هم افتاده و مرده‌اند. اما حضرات می‌خواهند ما سر کلاس برویم؟ ازشیل زاری‌کنان گفت: لعنت به این شانس! چرا سوار کارهای سیاه مدرسه‌مان را آتش نزدند؟

 این کتاب با قیمت ۶۶ هزار تومان در بازار کتاب عرضه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز