خبرگزاری کار ایران

آلبوم «اَمپرسیون» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۲۴۳

«اَمپرسیون» جدیدترین آلبوم منتشر شده از عیسا غفاری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی است که با همکاری میثم مروستیو همایون نصیری (سازهای کوبه‌ای) منتشر شده است.

به گزارش ایلنا،‌ جدیدترین آلبوم عیسا غفاری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی با عنوان «اَمپرسیون» با همکاری میثم مروستی (نوازنده ویولن و ویلون آلتو) و همایون نصیری (سازهای کوبه‌ای) منتشر شد. 

این آلبوم سیزدهمین اثر منتشر شده عیسا غفاری است که پیش از این آثار باکلام و بی‌کلامی چون «بازتاب»، «آیه»، «در آتش مشتاقی»، «چون رقص آب»، «سرود باد»، «شب و روز»، «آبان» و «زمان» را توسط موسسات «بتهوون»، «هرمس»، «آوای باربد»، «ماهور» و «هنر موسیقی» منتشر کرده بود. 

آلبوم «اَمپرسیون» شامل دو قطعه بلند به نام‌های «سفر» (در چهار قسمت) و «چشم‌انداز» (در یک بخش) است. این آلبوم به گفته آهنگساز، ادامه فضای آثار پیشین او است در حوزه تک‌نوازی تار با ایجاد بافتی نو از طریق همراهی ساز ویلون و ویلون آلتو. در این اثر همچنان ردپای ردیف دستگاهی موسیقی ایران به صورتِ تم‌ها و موتیف‌های کوچک و بزرگ نمایان است. 

آلبوم «اَمپرسیون» از طریق پلتفرم‌های رایج عرضه موسیقی در ایران و سراسر دنیا قابل تهیه است. این آلبوم نسخه فیزیکی ندارد و در ایران از طریق وبسایتbeeptunes. com به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز