خبرگزاری کار ایران

اصغر امیرنیا با حفظ سمت، سرپرست معاونت قرآن و عترت شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۳۴۶

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد این وزارتخانه را با حفظ سمت و تا تعیین معاون قرآن و عترت، به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد این وزارتخانه را با حفظ سمت و تا تعیین معاون قرآن و عترت، به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.

در بخشی از حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به اصغر امیرنیا آمده است:

«نظر به مراتب شایستگی، تجارب و سابقه طولانی جنابعالی در معاونت قرآن و عترت، با حفظ سمت و تا تعیین معاون جدید، به عنوان سرپرست معاونت قرآن و عترت منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود تا زمان معرفی و شروع به کار معاون قرآن و عترت، ضمن بهره گیری از نظرات کارشناسی خادمان گرانمایه قرآنی و با همراهی و همکاری مدیران ارجمند و کارکنان  خدوم آن معاونت، امور مربوطه را به نحو شایسته ای به انجام رسانید.»

 گفتنی است، پیش از این اصغر امیرنیا به مدت چهار سال مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

اصغر امیرنیا متولد سال 1344 و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت برنامه ریزی فرهنگی است و از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی می توان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران، مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... اشاره کرد. وی در حال حاضر مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

یادآور می شود، پیش از این عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز