خبرگزاری کار ایران

در برنامه هفت عنوان شد؛

«سیاه باز» ادای دینی به فیلم «پرده آخر» واروژ کریم‌مسیحی/ روایت یک داستان ملتهب

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۳۳۲

بازیگران فیلم سینمایی «سیاه باز» همزمان با اکران آنلاین این فیلم مهمان برنامه هفت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، المیرا دهقانی، شاهد احمدلو و سام قریبیان بازیگران فیلم سینمایی «سیاه باز» به کارگردانی حمید همتی و تهیه کنندگی علی قائم مقامی شب گذشته مهمان برنامه هفت در شبکه سه بودند.

المیرا دهقانی بازیگر سینما و تلویزیون در این برنامه با اشاره به اینکه بازی در این فیلم را با علاقه انتخاب کرده است، گفت: من در همان ابتدا با خواندن فیلمنامه «سیاه باز» توانستیم با آن ارتباط برقرار کنم و احساس کردم جزو نقش‌هایی است که علاقه‌مندم در کارنامه کاری خود داشته باشم. 

سام قریبیان هم با اشاره به اینکه این فیلم ادای دینی به واروژ کریم مسیحی در فیلم «پرده آخر» بود، عنوان کرد: کل این فیلم به نوعی بازی است و آن فیلم هم نمونه بسیار خوبی از این سبک از داستان پردازی به شمار می‌رود.

شاهد احمدلو نیز در این برنامه تصریح کرد: طبیعتا وقتی به ایفای نقش می پردازم سعی می کنم فقط یک بازیگر باشم. اما در این فیلم چون کارگردان فیلم اولی است سعی کردم فراتر از ایفای نقش به بهتر شدن فیلم و فیلمنامه کمکی هم کرده باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز