خبرگزاری کار ایران

برگزاری «کارگاه الگوهای حرفه‌ای تولید اجرا» توسط دفتر آموزش هنرهای نمایشی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۳۰۲

دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی با حمایت انجمن هنرهای نمایشی ایران، کارگاه الگوهای حرفه‌ای تولید اجرا را با حضور کیومرث مرادی برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، با توجه به ماموریت جدید دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات هنرهای نمایشی مبنی بر آموزش هنرهای نمایشی بصورت تخصصی و حرفه‌ای و با رویکرد توان‌افزایی و در راستای اهداف دانش افزایی و ارائه مباحث تخصصی و کاربردی مورد نیاز تئاتر حرفه‌ای امروز، «کارگاه الگوهای حرفه‌ای تولید اجرا» برگزار می‌شود.

این دفتر بنا دارد با تبیین تئاتر به عنوان یک فعالیت علمی و رفع خلا موجود در فضاهای آموزشی و تمرکززدایی از تئاتر تهران و برخورداری هنرمندان استان‌ها از استادان و مباحث آموزشی، با حمایت انجمن هنرهای نمایشی و اداره‌کل هنرهای نمایشی اقدام به برگزاری کارگاهای آموزشی کند و در همین راستا «کارگاه الگوهای حرفه‌ای تولید اجرا» با حضور کیومرث مرادی به عنوان مدرس و به صورت آنلاین خواهد بود.

این کارگاه به صورت رایگان برگزار خواهد شد و اولویت با هنرجویان استان‌های سراسر کشور جز تهران است.

متقاضیان می‌توانند تا ۱۵ بهمن با مراجعه به سایت www.namayesh.org نسبت به فرآیند ثبت‌نام بصورت الکترونیکی اقدام کنند.

زمان برگزاری کارگاه پس از پذیرش متقاضیان اعلام می‌شود. اطلاعات تکمیلی متعاقباً در سایت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز