خبرگزاری کار ایران

آغاز جشنواره موسیقی فجر با کنسرت‌های پاپ

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۳۷۱

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی از امروز چهارشنبه بیستم بهمن ماه کار خود را با اجراهای پاپ آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی با ریاست محمد الهیاری از امروز چهارشنبه بیستم بهمن ماه کار خود را آغاز می‌کند.

رویداد امسال با اجرای کنسرت‌های پاپ آغاز می‌شود و علی زندوکیلی و میثم ابراهیمی خوانندگانی هستند که طی دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به اجرای برنامه می‌پردازند.

طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار بر این است سالن‌ها با ظرفیت سی درصدی میزبان مخاطبان باشند. در روز پنجشنبه نیز گروه «ماکان» طی دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه خواهند رفت و بخش‌های دیگر جشنواره از روز جمعه ۲۲ بهمن ماه در تالار وحدت، تالار رودکی، سالن تازه تاسیس دهلوی، برج میلاد، نمایشگاه بین المللی تهران (سالن میلاد)، فرهنگسرای نیاوران، فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهند شد.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز