خبرگزاری کار ایران

حذف بلیت نیم‌بهای سینماها از سانس‌های اول/ آیا سه‌شنبه‌های نیم‌بها همچنان پابرجاست؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۴۶۱

شورای صنفی نمایش به دلیل‌ عدم افزایش بهای بلیت سینماها به سقف ۵۰ هزار تومان، اعلام کرد از این پس قرار نیست دو سانس اول نمایش فیلم‌ها نیم بها باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شورای صنفی نمایش که پیش از این اعلام کرده بود به دلیل افزایش بهای بلیت سینما قصد دارد دو سانس اول سینماها را پس از افزایش نرخ بلیت نیم بها اعلام کند، حال پس از افزایش قیمت سامانه‌های بلیت‌فروشی با حذف بلیت نیم‌بها از سانس اول سینماها، اعلام کرد طرح حذف بلیت نیم‌بها برای دو سانس اول سینماها اجرایی نخواهد شد. بر این اساس قرار است برای سال آینده با افزایش بهای بلیت سینماها، ۲ درصد بیش از بلیت ۴۵ هزارتومان از مخاطبان دریافت شود.

محمد قاصد اشرفی (رییس انجمن سینماداران) درباره این موضوع گفته است که به دلیل آنکه بلیت سینما به جای ۵۰ هزارتومان به ۴۵ هزارتومان افزایش داشته است و به سقف مدنظر سینماداران نرسیده است و این اعداد با مخارج سینماها همخوانی ندارد، این طرح لغو شده و سینماها در تمامی سانس‌ها بلیت تمام بها خواهند داشت.

گفتنی است طبق سنوات گذشته سینماها در روزهای سه‌شنبه فیلم‌ها را با بلیت نیم‌بها نمایش می‌دادند که باید دید آیا در سال جدید این رویه ادامه‌دار خواهد بود یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز