خبرگزاری کار ایران

پویش عید مبارکی در «عیدانه عموپورنگ»

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۵۷۹

تلویزیون تعاملی تلوبیون با ارائه امکان دریافت ویدیوهای مردمی، میزبان پویش «عید مبارکی» برنامه عموپورنگ خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی تلوبیون، سرویس UGC یا محتوای کاربر محور تلوبیون همزمان با آغاز پخش برنامه «عیدانه عموپورنگ» با اجرای داریوش فرضیایی و سپند امیرسلیمانی رونمایی می‌شود. در این ویژه‌برنامه که تا تحویل سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، علاوه بر دعوت از چهره‌های مطرح سینما، تئاتر، تلویزیون و همچنین خوانندگان محبوب کشور، نمایندگانی از بدنه مردم و جامعه و همچنین مشاغل اجتماعی مختلف نیز حضور خواهند داشت تا در کنار بازیگران مجموعه «کلبه عموپورنگ» و دیگر هنرمندان عیدانه‌ای برای مخاطبان تدارک ببینند. 

یکی از بخش‌های این ویژه‌برنامه، «پویش عید مبارکی» است که در آن مخاطبان عمو پورنگ می‌توانند ویدیوهای پیام تبریک سال نو را در محل کار پدر یا مادر خود ضبط کرده و تا قبل از تحویل سال نو، در سایت یا اپلیکیشن تلوبیون بارگذاری کنند. 

سرویس UGC یا محتوای کاربر محور امکان جدید تلوبیون برای بیش از ۲۰ میلیون کاربرش است، که همزمان با برنامه «عیدانه عموپورنگ» و در ذیل بسته عیدانه تلوبیون رونمایی می‌شود. در این بخش، کاربران سایت و اپلیکیشن می‌توانند به ویدیوهای تولید و ارسال شده توسط یکدیگر، رای بدهند و ویدیوهای منتشر شده را تماشا کنند. 

«عیدانه عموپورنگ» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده از ۲۶ تا ۲۸ اسفند از ساعت ۲۱ تا حوالی ساعت ۲۳ پخش می‌شود و ۲۹ اسفند نیز بعد از اذان ظهر تا ساعات ابتدایی تحویل سال همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز