خبرگزاری کار ایران

«ریست» به جشنواره کانادا می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۵۷۰

چهاردهمین جشنواره گرند ریور (Grand River) کانادا در بخش اصلی و مسابقه خود میزبان فیلم سینمایی «ریست» به کارگردانی محمدرضا لطفی خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلـم سینمایی «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده که با نام «ریست» راهی جشنواره‌های خارجی شده است، در ادامه حضور در رویدادها و فستیوال‌های جهانی، به چهاردهمین جشنـواره Grand River Film Festival در کشور کانادا راه پیدا کرد.

جشنواره GrandRiver تاکنون میزبان فیلم‌های کانادایی و همچنین آثار بین‌المللی از قاره‌های مختلف دنیا بوده که همواره با کارگردانان، متخصصان سینما و مهمان برجسته همراهی می‌شود.

از دیگر اهداف این جشنواره بزرگ سالانه که از ۱۱ تا ۱۵ می ۲۰۲۲ - (۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت) - در کانادا برگزار می‌شود، می‌توان به ارائه و نمایش بهترین فیلم‌های جسورانه که بازتابنده و الهام‌بخش بوده اشاره کرد.

در فیلم سینمایی «ریست» که پیش از این در بخش اصلی و مسابقه چندین جشنواره‌ بین المللی دیگر در خارج از کشور نیز حضور داشته، رضا بهبودى، سودابه بیضایى، محمد صدیقى مهر، حامد رحیمى نصر، پریسا محمدى و رقیه افشین‌پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش جهانی این فیلم توسط محمد بخشی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز