خبرگزاری کار ایران

پیش فروش بلیت نمایش «مخاطب» آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۲۹۰

پیش فروش بلیت نمایش «مخاطب» به کارگردانی جابر رمضان از امروز، شنبه ۱۷ اردیبهشت راس ساعت ۱۴ در سایت تیوال آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، پیش فروش بلیت نمایش «مخاطب» به کارگردانی جابر رمضان از امروز، شنبه ۱۷ اردیبهشت راس ساعت ۱۴ در سایت تیوال آغاز می‌شود.

این اثر نمایشی از ۲۶ اردیبهشت در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود و اجرای آن تا روز ۳۰ خرداد ادامه خواهد داشت.

نمایش «مخاطب» از تاریخ یاد شده راس ساعت ۱۸:۳۰ و به مدت زمان ۸۰ دقیقه اجرا می‌شود.

قیمت بلیت این نمایش ۱۲۰ هزار تومان است و دانشجویان می‌توانند هر هفته از روزهای یکشنبه تا چهارشنبه با مراجعه حضوری به گیشه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی: خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، جنب خانه هنرمندان، تماشاخانه ایرانشهر، بلیت این نمایش را با تخفیف ۵۰ درصدی تهیه کنند.  

گروه اجرایی نمایش «مخاطب» به شرح زیر هستند:

نویسنده: جابر ‌رمضان، کیوان ‌سررشته (بر اساس نمایشنامه مولف نوشته تیم کراوچ)

کارگردان: جابر ‌رمضان، بازیگران: (به ترتیب الفبا) علی ‌باقری، نگار ‌جواهریان، لیلی ‌رشیدی، جابر ‌رمضان، مجری طرح: محمد ‌قدس، طراح لباس: نگار نعمتی، طراح صحنه: مرتضی فربد، مشاور طراح نور: صبا ‌کسمایی، گروه کارگردانی: میلاد محمدی عمادی، یلدا رزمی، باران فرد، عکاس: امیرحسین ‌شجاعی، مدیر امور رسانه: ندا آل طیب.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز