خبرگزاری کار ایران

«ریست» ایرانی در انگلستان به نمایش در مى‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۷۶۴

فیلم سینمایی «ریست» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا لطفی، به چهارمین فستیوال «تارک»در انگلستان راه یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پروژه؛ فیلـم «ریســت» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده در ادامه روند حضور در رویدادهای و فستیوال‌های بین‌المللی، به چهارمین جشنواره «تارک» - Thurrock Film Festival - انگلستان راه پیدا کرد .

جشنواره «تارک» که توسط هنرمندان داخلی و بین‌المللی برپا شده و به جشنواره‌ی بزرگداشت فرهنگ و خلاقیت معروف است، همواره در پی منتخب کردن آثاریست که نمایان‌گر فرهنگ و خلاقیت و ایده‌های نوینی باشند و بهترین‌ها را در قالب سینما به روایت و تصویر بکشند.

این جشنواره از ۲۶ تا ۲۹ آگوست (۴ تا ۷ شهریور) در کشور انگلستان و شهر منچستر برگزار خواهد شد.

«ریست» پیش از این در بیش  از  ده جشنواره‌ خارجى و بین‌المللی در کشورهای مختلف حضور داشته که از آن جمله می‌توان به حضور در «متروپلیس» ایتالیا، «گرند ریور» کانادا، «آپوریا» در کره‌جنوبی و چندین فستیوال در کشور‌هایی چون نیجریه، انگلستان،آمریکا و کانادا اشاره کرد.

رضا بهبودى، سودابه بیضایى، محمد صدیقى‌مهر، حامد رحیمى‌نصر، پریسا محمدى و رقیه افشین‌پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پخش جهانی این فیلم توسط محمد بخشی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز