خبرگزاری کار ایران

«روسیه و فرصت‌های ترجمه معکوس» بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۵۴۶

نشست بررسی «روسیه و فرصت‌های ترجمه معکوس» فردا دوشنبه در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سومین نشست از سلسله نشست‌های «دوشنبه‌ها با نشر بین‌الملل» با عنوان «روسیه و فرصت‌های ترجمه معکوس» از سوی دبیرخانه طرح گرنت با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران دوشنبه (چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۱) برگزار می‌شود.

در این نشست موسی عبدالهی (عضو هیات علمی گروه زبان روسی دانشگاه علامه طباطبایی) و مریم رونق(کارشناس و مجری) حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند دوشنبه (چهاردهم شهریور ماه ۱۴۰۱) ساعت ۱۲ به خانه کتاب و ادبیات ایران واقع در خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین و شهید برادران مظفرجنوبی، پلاک ۱۰۸۰، طبقه منهای یک، سالن عاشوری مراجعه کنند.

این نشست همچنین به صورت زنده از پلتفرم اسکای روم  به نشانی aparat.com/khanehketab/live  پخش خواهد شد.

دبیرخانه طرح گرنت، رویداد «دوشنبه‌ها با نشر بین‌الملل» را با هدف آموزش‌های کاربردی و آشنایی ناشران و نویسندگان با بازارهای نشر جهانی، برگزار می‌کند و موضوعاتی همچون وضعیت نشر سایر کشورها، طرح‌های حمایتی نشر سایر کشورها، آشنایی با ناشران خارجی، جایگاه آژانس‌های ادبی و وضعیت ترجمه در نشست‌های این رویداد بررسی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز