خبرگزاری کار ایران

نماینده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا:

ایران یک مقصد گردشگری گران برای گردشگران خارجی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۳۱۱

علی رغم تبلیغات سوء علیه ایران، گردشگرانی خارجی پس از بازدید از این کشور بسیار راضی بوده و از حضورشان خوشحال هستند.

داودی در حاشیه نمایشگاه تی تی جی شهر ریمینی ایتالیا در گفتگو با خبرنگار ایلنا، عنوان کرد: نمایشگاه تی تی جی یک نمایشگاه تخصصی در حوزه گردشگری در شهر ریمینی ایتالیا است که هر ساله ایران در آن شرکت می‌کند. امسال نیز استقبال خوبی از این نمایشگاه شده است.

وی با اشاره به حضور گردشگران خارجی در ایران گفت: علی رغم تبلیغات سوء علیه ایران، گردشگرانی خارجی پس از بازدید از این کشور بسیار راضی بوده و از حضورشان خوشحال هستند.

داودی ادامه داد: بازدیدکنندگان نمایشگاه تی تی جی برای حضور در ایران ابراز علاقمندی می کنند و تمایل دارند از ایران بازدید کنند.

نماینده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا با انتقاد از کمبود زیرساخت‌های گردشگری در ایران گفت: زیرساخت‌های گردشگری در ایران کامل و مناسب نبوده و این امر باعث عدم جذب گردشگر می‌شود. دولت باید توجه بیشتری برای فراهم‌سازی زیرساخت‌های گردشگری داشته باشد.

وی با بیان اینکه ایران یک مقصد گردشگری گران برای گردشگران خارجی است، اظهار کرد: هزینه یک هفته سفر به ایران حدود 1800 یورو می‌شود، این در حالی است که با یک سوم این مبلغ می‌توان به ترکیه، دبی و...سفر کرد.

داودی از دولت خواست از شرکت‌کنندگان ایرانی در نمایشگاه‌های گردشگری خارجی حمایت کند؛ زیرا این امر باعث جذب ارز برای کشور خواهد شد.

نماینده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا از عملکرد شرکت هواپیمایی ایران ایر ابراز امیدواری کرد و عنوان کرد: خوشبختانه این شرکت توانسته عملکرد خوبی در کشورهای اروپایی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز