خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی موتلفه اسلامی:

محدود کردن دایره امر به معروف به حجاب خطای راهبردی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۶۹۹

معاون سیاسی موتلفه اسلامی با اشاره به نقش ستاد امر به معروف گفت: امر به معروف منحصر به مسایل زنان و جنسیتی نیست و وسعت این اصل الهی بایستی درک شود که درمان درد جامعه در آن نهفته است.

به گزارش ایلنا، مهدی عرب صادق با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: همانطور که حضرت آیت الله خامنه مدظله العالی فرمودند، حرکت انفعالی و واکنشی دشمن در ایجاد اغتشاش‌های پراکنده، نباید تمرکز مسئولین را از کارهای اصلی و مهم بازدارد و ضمن این است که باید پسا فتنه را با تدبیر مدیریت کنیم، امروز برنامه اصلی کشور که هدف دشمن قرار گرفته است، تدوین برنامه هفتم توسعه اقتصادی اجتماعی فرهنگی و بهبود معیشت مردم، رفع تبعیض‌ها و تناقض هاست.

وی تأکید کرد: هر صحنه‌ای که از عظمت ملت ایران خلق شده و استکبار را عصبانی کرده توسط جوانان این مرز و بوم بوده است و امروز باید با پای این جوانان دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ گام‌های بلندی در طی مسیر تمدن نوین اسلامی برداریم.

عرب صادق گفت: اگر در جامعه‌سازی اسلامی مقاومت و مانع نباشد، مستنبط این است که شاید از مسیر اصلی منحرف شده‌ایم که دشمن خیالش راحت شده و کاری به ما ندارد، پس مقاومت همیشه هست و دشمنی هر لحظه وجود دارد، باید روحیه ایستادگی نرم را در جوانان و نوجوانانمان تقویت کنیم همانطور که در ۸ سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس با جوانان و رزمندگان با تهذیب نفس، ایستادگی سخت خود را تقویت کنند و دست استکبار را از دست اندازی به مرزها و امنیت ما کوتاه کردند.

معاون سیاسی موتلفه با تجلیل از زنان پر افتخار سرزمینمان که در صف مقدم آن مادران شهدایی هستند که خون و جان فرزندانشان را برای ولایت، انقلاب و آرمان‌های آن هدیه کردند، به به سینمای فاخر انقلاب اسلامی و جنگ رسانه‌ای دشمن اشاره کرد و گفت: حرکت اجتماعی به سمت تمدن نوین اسلامی با سینمای فاخر انقلابی‌مان که البته از مسئولین حوزه هنری تقویت آن را خواستاریم تسریع و کوتاه می‌شود و باید بدانیم که در مقابل این سینمای ارزشمند سینمای هالیوودی و بالیوودی و مدنیت غربی منحط قرار گرفته است و باید حواسمان باشد، دشمن با فریب و غبارافکنی و شبه‌افکنی از اقشار و جوانان ما در سینما و حوزه هنر سربازگیری و یارگیری نکند و مدیریت این حوزه را با تدبیر و مشورت اساسی پیش ببیم.

وی از اصحاب رسانه خواست که تاب آوری رسانه‌ای خودمان را در مواجهه با جنگ نرم و شناختی که دشمن آغاز کرده و امروز متعاقب شکست‌های پی در پی اش، سرعت بخشیده تقویت کنیم که صحنه اصلی مبارزه امروز رسانه است و فرهنگ.

معاون سیاسی موتلفه اسلامی گفت: هر اصلاحی از درون آغاز می‌شود و تصور کنیم آنجایی که ایستادیم مرکز دنیاست و اصلاح را از آن جا شروع کنیم و برخی با عنوان و ادعای اصلاح طلبی، اصلاح را در نفی و سلبی نگری می‌بینند که این منشأ شکستشان در جامعه و بین مردم شده است و برای خودشان بهتر است به راه اصلی که عزت ملت و اقتدار کشور و اطاعت از ولایت است برگردند.

وی تأکید کرد: کسانی که برای جوانان شعار می‌دهند و هیچ قدمی برای جوانان برنداشته‌اند و یا شعار حمایت از آزادی زن داده‌اند و همواره به زن نگاه ابزاری داشته اند.

مهدی عرب صادق گفت: عاملان و پول بگیران دشمن را در گروه معترضین تقسیم نمی‌کنیم، بلکه این‌ها سود خود را در وجود علتی برای اعتراض و انحراف این اعتراض یافته‌اند و دستگاه‌های امنیت و قضایی باید با این‌ها برخورد جدی بنماید و مجازات متناسب با خسارات وارده به امنیت مردم اعمال کند.

وی گفت: رسانه‌های معاند این اغتشاشات را ضد منافع اجتماع سازماندهی کرده بودند و در خلاء‌های اجتماعی دنبال منفعت‌سازی و فشار رسانه‌ای برای تحرکات تجزیه طلبی خود بودند و اینها با تکنیک‌های نوین رسانه‌ای، پروپاگانداسازی و دوقطبی‌سازی سعی می‌کنند خلأ و کاستی خود را در سرمایه اجتماعی جبران کنند و حجاب را مسئله ساز در تضاد اجتماعی در کشور جا بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز