خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه نقاشی گروهی «فلامینگو» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۷۳۰

نمایشگاه نقاشی گروهی «فلامینگو» در فرهنگسرای ابن سینا گشایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه دو، آیین افتتاحیه نمایشگاه نقاشی گروهی «فلامینگو» از آثار فاطمه سیدرضی در روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ الی ۱۹ در نگارخانه فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.

این نمایشگاه گروهی شامل ۶۰ اثر از آثار هنرمندان خانم‌ها سارا ابراهیمی، درسا ابوالصادق، الهام اکرمی، آرینا انصاری، الهام بقالچی، سمیه پورعباسی، مریم دادور، آتنا رستمی، الهه سلیمانی، حوریه سیدرضی، ساندرا فاتح‌پور، نازنین قضاتی، سهیلا قیداری، سحر ملک پور، آندیا مهدوی در سبک رئال و شامل آبرنگ، رنگ روغن، سیاه قلم و… برای علاقمندان به نمایش گذاشته خواهد شد. 

فاطمه سیدرضی دانش آموخته کارشناسی ارشد در رشته نقاشی و مدیر آموزشگاه نیل با سابقه ۲۳ سال آموزش نقاشی، نمایشگاه گروهی «فلامینگو» را با هنرجویان خود برگزار می‌کند. 

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روزه از تاریخ روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ به مدت یک هفته از ساعت ۸ تا ۱۸ به نشانی میدان صنعت، ایران زمین شمالی، جنب شهر کتاب ابن سینا، فرهنگسرای ابن سینا مراجعه و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۳۶۶۳۶۶-۸ داخلی ۱۲۲ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز