خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه «سرو ایرانی» برگزار می‌شود/ ادای احترام به مقام حاج قاسم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۱۶۰

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد ﺣﺎج ﻗﺎﺳﻢ سلیمانی، نمایشگاهی از آثار هنرهای تجسمی از ششم دی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، نمایشگاه «سرو ایرانی» ادای احترامی است به مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت که از سه‌شنبه ششم تا سیزدهم دی به مدت هشت روز در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. 

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد. در طول این هشت روز علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۰ الی ۱۷ از بخش‌های متنوع نمایشگاه شامل آثار حجمی، نقاشی و… با موضوع شهید سلیمانی و شهدای مقاومت دیدن نمایند. همچنین در تاریخ یکشنبه یازدهم و دوشنبه دوازدهم دی تعدادی از هنرمندان صاحب نام به صورت کارگاهی به خلق اثر پرداخته و با علاقه مندان تبادل نظر خواهند کرد. 

مراسم اختتامیه این نمایشگاه نیز با رونمایی از آثار خلق شده در کارگاه و روز سه شنبه سیزدهم دی از ساعت ۱۵ در گالری اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. 

نمایشگاه سرو ایرانی با حمایت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و مشارکت مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و انجمن هنرهای تجسمی روایت فتح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز