خبرگزاری کار ایران

واکنش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به اقدام «شارلی ابدو»

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۹۰۴

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی اقدام موهن نشریه هتاک شارلی ابدو فرانسه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

اقدام موهن نشریه هتاک شارلی ابدو در توهین به امام و رهبر مستضعفان جهان، بار دیگر دوستداران انقلاب اسلامی و افکار عمومی کشورمان را خشمگین و غضبناک ساخته است.

همگان به یاد دارند که این نشریه بدسابقه، چگونه پیش از این با انتشار و حتی بازنشر کاریکاتورهای توهین آمیز به ساحت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله، وقاحت ضد بشری خود را علیه پیروان آخرین و کامل ترین دین الهی نشان داد.

این بار نیز این نشریه موهن، حریم انقلاب اسلامی ایران را هدف قرار داده است و امت اسلام و ملت شریف ایران را هدف کینه ی ضد اسلامی خود قرار داده است.

بر همگان مسجل است که کینه و عداوت دشمنان انقلاب اسلامی با رهبران آن، در قوی شدن ایران اسلامی و حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی و ایستادگی و صلابت  پیروان بی شمار آن در برابراستکبار جهانی ریشه دارد.

بدیهی است که در کنار نشریه موهن شارلی ابدو، متهم ردیف اول این ماجرا، دولت فرانسه و دستگاه‌های امنیتی این کشور هستندغ بازیگرانی که به نام آزادی بیان و به کام مخالفان اسلام و آزادی، زمینه را جهت هتاکی به عقاید و مقدسات تعداد بی شماری از انسان‌ها فراهم می‌سازند.

بدون شک نشریه شارلی ابدو، بدون چنین تضمین وحمایتی نمی‌تواند این چنین هتاکانه و وقیحانه در مواجهه با انقلاب اسلامی و ارکان آن رفتار کند.

این همان تفسیر دوگانه وعامدانه از مفهوم "آزادی بیان" در غرب است که در آن، هنجارهای ساخته و پرداخته دست دولت و نهادهای امنیتی، حکم "خط قرمز" را داشته و در مقابل، توهین به مقدسات و ارزش‌های دینی و انقلابی ملت‌ها مباح شمرده می‌شود. از قیاس همین دو، ماهیت آزادی بیان و حقوق بشر در غرب را می‌توان استنتاج کرد. 

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وقاحت نشریه شارلی ابدو را قویا محکوم کرده، از تمامی ظرفیت‌های خود در پاسخگو ساختن دولت و نهادهای مربوطه در کشور فرانسه در قبال اقدام هتاکانه این نشریه و تنویر افکار عمومی جهان استفاده خواهد کرد.

بدیهی است بیش و پیش از هر نهاد و سازمانی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و علاقه‌مندان به ایران اسلامی در سراسر جهان، پاسخ مناسبی در مواجهه با این توهین، ارایه خواهند کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز