خبرگزاری کار ایران

کتاب «آنتونی فاوچی واقعی» برای فهم بهتر کوید ۱۹ و دست‌های پشت پرده

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۶۸۹

کتاب «آنتونی فاوچی واقعی (بیل گیتس، بیگ فارما، کویید -۱۹ و جنگ جهانی علیه دموکراسی و بهداشت عمومی)» سعی دارد در فهم شالوده تاریخی آشوب گیج کننده‌ای که در سال ۲۰۲۰ آغاز شد به آمریکایی‌ها و شهروندان سراسر جهان یاری رساند و دست‌های پشت پرده را رو کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «آنتونی فاوچی واقعی (بیل گیتس، بیگ فارما، کویید -۱۹ و جنگ جهانی علیه دموکراسی و بهداشت عمومی)» نوشته رابرت اف. کندی جونیور با ترجمه مصطفی آقایی به همت انتشارات دهکده هوسم با قیمت ۴۵۰ هزار تومان منتشر و روانه بازار شده است. 

نویسنده سعی دارد در این کتاب در فهم شالوده تاریخی آشوب گیج کننده‌ای که در سال ۲۰۲۰ آغاز شد به آمریکایی‌ها و شهروندان سراسر جهان یاری رساند. اومعتقد است در این سال سیاه در عمل در سراسر جهان دموکراسی لیبرال سقوط کرد. گویی همان مقررات گذاران حکومتی بهداشت، عالجنابان رسانه‌های اجتماعی، شرکت‌های رسانه‌ای که جمعیت آرمانگرا به آن به عنوان قهرمان آزادی، سلامت، دموکراسی، حقوق مدنی، سیاستگذار عمومی بر پایه شواهد متکی بودند در چرخشی هماهنگ همگی به آزادی بیان و آزادی‌های شخصی شبیخون زدند. 

در این میان نباید فراموش کرد که بلندگوهای مافیای جهانی تشکیلات پزشکی از پرداختن به جزییات پاندمی بیزارند. آن‌ها ترجیح می‌دهند با متون کوتاه و راستی آزمایی جهت دار، بی‌هرگونه اشاره به اطلاعات دست اول احکامشان را با صدای بلند تکرار کنند. 

این کتاب برای کسانی نوشته شده که خواهان درگیری با اطلاعات‌اند و از اینکه تشکیلات پزشکی طی این بحران با آنان همچون کودک خردسال رفتار کرده شکایت دارند. آنان می‌دانند که در عصر اینترنت و رسانه‌های اجتماعی پراکندن دروغ‌ها و گمانه زنی‌های سطحی به جای حقیقت آسان است و به درستی به بیش‌تر نظرات مخالف با روایت رسمی بدگمان‌اند، اما این بدگمانی سبب نمی‌شود روایت دولتمردان اقتدارگرا و فروشندگان محصولات دارویی را دربست بپذیرند. 

این کتاب ۱۲ فصل را در بر می‌گیرد که از سؤ‌مدیریت پاندمی و ترجیح سود فارما به بهداشت عمومی آغاز و با الگوهای پندمی ادامه پیدا می‌کند و در نهایت به دکتر فاوچی، آقای هاید و آزمایش‌های وحشیانه و غیر قانونی روی کودکان می‌رسد. در نهایت نیز از قساوت‌های فاوچی در آفریقا سخن می‌گوید و به بزرگ نمایی اپیدمی‌های ساختگی و مانورهای میکروبی می‌رسد. 

درپایان این کتاب ۹۱۷ صفحه‌ای به این نکته اشاره شده که: 

کویید ۱۹ اصل مشکل نیست؛ یک مشکل است. مشکلی عمدتا قابل حل با درمان‌های زودهنگام که ایمن، موثر و ارزان‌اند. اصل مشکل فساد فراگیر در مجتمع صنایع پزشکی است، که اکنون از حمایت همیشگی کمپانی‌های رسانه‌های انبوه برخوردار است. کودتای این کارتل تا همین جا ملییاردها دلار از پول مالیات دهندگان را در کشیده. تا همین جا تریلیون‌ها دلار از دارایی طبقه متوسز جهان را بلعیده و… در نهایت نیز جهانی علیه آزادی و دموکراسی را کلید زده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز