خبرگزاری کار ایران

نتایج انتخابات ایفلا ۲۰۲۳ اعلام شد/ مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی نهاد عضو بخش «سواد و خواندن» ایفلا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۹۶۴

با اعلام نتایج انتخابات ایفلا ۲۰۲۳، سکینه قاسم پور (مدیرکل دفتر برنامه ریزی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور) برای عضویت در بخش سواد و خواندن ایفلا انتخاب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پس از نخستین حضور نهاد با معرفی ۴ نماینده در انتخابات فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و مؤسسات کتابداری (ایفلا) ۲۰۲۳، سکینه قاسم‌پور، (مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی نهاد) برای عضویت در بخش «سواد و خواندن» ایفلا انتخاب شد. 

به این ترتیب سکینه قاسم‌پور برای یک دوره چهارساله از آگوست ۲۰۲۳ تا آگوست ۲۰۲۷، از جمهوری اسلامی ایران عضو بخش سواد و خواندن ایفلا خواهد بود. 

گفتنی است، سکینه قاسم‌پور، متولد ۱۳۶۲، دانش‌آموخته دکتری علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دانشگاه الزهرا (س)، در حال حاضر مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی نهاد است. وی پیش از این در سمت‌هایی همچون کارشناس‌مسئول آمار و اطلاعات نهاد، کتابدار و مسئول کتابخانه، کارشناس تنظیم و پردازش اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، مشغول به کار بوده است. انتشار مقالات پژوهشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ترجمه از دیگر سوابق وی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز