خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه گروهی عکس «ه‍» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۱۸۲

دومین دوره نمایشگاه گروهی عکس «ه‍» به همت کانون فرهنگی هنری تصویر فصل جمعه ۵ خرداد ماه در نگار خانه اندیشه افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، دومین دوره نمایشگاه گروهی عکس «ه‍» روز جمعه ۵ خرداد ماه از ساعت ۱۴:۰۰ در فرهنگسرای اندیشه افتتاح شده و پذیرای عموم مخاطبان خواهد بود. 

این نمایشگاه به سرپرستی جواد علمی‌نیا و با هدف به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان کشور و حمایت از عکاسان تا ۱۱ خرداد ماه برگزار می‌شود. 

در این نمایشگاه گروهی عکس، ۳۰ هنرمند با ۶۰ اثر در سایز ۷۰×۵۰ در موضوعات اجتماعی، طبیعت و پرتره شرکت می‌کنند و آثارشان در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت. 

جواد علمی نیا مدیر کانون فرهنگی و هنری تصویر فصل در هجده سال گذشته بیش از ۱۸۶ نمایشگاه گروهی و انفرادی و بیش از ۴۹ جشنواره برگزار کرده است. وی متولد تهران و فارغ التحصیل عکاسی از دانشگاه فرهنگ و هنر ایران است و این بار با نمایشگاه گروهی عکس (ه‍) در فرهنگسرای اندیشه در نگار خانه اندیشه حضور دارد. 

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا  ۱۱ خرداد ماه از ساعت ۹ الی ۱۷ به نگار خانه اندیشه واقع در فرهنگسرای اندیشه تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، بوستان  شهید منفرد نیاکی نگار خانه اندیشه مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز