خبرگزاری کار ایران

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات:

هر مخاطب برداشتی متفاوت از «جهان بانو» دارد/ جامعه به زنان کارآمد نیازمند است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۵۱۳

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم از نمایش میدانی «جهان بانو» دیدن کرد و درباره آن توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم) گفت: نمایش میدانی «جهان بانو» این اجازه را به مخاطب می‌دهد تا بر اساس ذهنیت خود، برداشتی مناسب و متفاوت از آن داشته باشد. 

او قابل تاویل بودن آثار هنری را یک ویژگی و امتیاز دانست و افزود: آن چه مشخص است اینکه سازندگان نمایش نمی‌خواهند به مخاطب القاء کنند که چه چیزی خوب و چه چیزی بد است بلکه داستان‌ها روایت می‌شوند و هر تماشاچی به برداشتی از محتوای ارائه شده، دست می‌یابد.

آذری جهرمی ادامه داد: بنظرم یکی از نقاط قوت نمایش همین مسئله است که مخاطب را به جمع‌بندی و نتیجه گیری روشن و مشخصی هدایت نمی‌کند و اجازه می‌دهد هر کس متناسب با ذهنیت و چارچوبی که دارد به برداشت مناسب خودش برسد.

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره مضمون نمایش هم گفت: هر جامعه‌ای برای رشد و پیشرفت خود به زنان کارآمد نیازمند است. زن همواره در همه امور موثر است؛ در خانواده نقش اصلی را برعهده دارد در جامعه هم نیمی از نیروی سازنده هر کشور است. جامعه‌ای که به زن‌ها توجه نکند و توانمندی‌های آن‌ها را درنیابد، قطعا پیشرفت نخواهد کرد.» 

آذری جهرمی در پایان ضمن تشکر از سازندگان «جهان بانو» بیان کرد: این نمایش خیلی مفید و موثر است و روایتی قوی و مستمر از تاریخ و اتصال‌اش به شرایط کنونی دارد. «جهان بانو» اثری قوی و خوب است و مخاطب ارتباط مناسبی با موضوع و ساختار آن برقرار می‌کند. 

فصل دوم نمایش میدانی «جهان بانو» به تهیه‌کنندگی علی اسماعیلی و کارگردانی حسن بزرا هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در بوستان ولایت میزبان از مخاطبان است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و رزرو بلیت این نمایش به سامانه namaticket. ir مراجعه کنند. 

عوامل سازنده این نمایش عبارتند از تهیه‌کننده: علی اسماعیلی، کارگردان: حسن بزرا، جانشین تهیه: امیرحسین طهرانی، مجری طرح: نادر قنبری، طراح نور: عباس رحمانی‌پور، طراح صحنه و دکور: مرتضی پورحیدر، مدیر تولید: داود طامهری، طراح صدا: عرفان حسن زاده، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: یاسر یارمحمدی، مجری صدا: علی بیرنگ، مدیر تدارکات: تورج سلیمانی، طراح گریم: هاشم جوری.

«جهان بانو» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که با مشارکت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و به همت موسسه سیمای ققنوس روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز