خبرگزاری کار ایران

«گره گشایی از اضطراب» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۴۱۰

کتاب «گره گشایی از اضطراب (درمان نگرانی و ترس ذهنی)» با تکیه بر جدیدترین علوم اعصاب آزمایشگاهی و تکنیک‌های بالینی اثبات شده، منتشر و روانه بازار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «گره گشایی از اضطراب (درمان نگرانی و ترس ذهنی)» نوشته جادسون بروئر با ترجمه یاسمین مشرف به همت نشر ققنوس منتشر و با تیراژ ۱۱۰۰ نسخه و با قیمت ۱۹۵هزار تومان روانه بازار شده است. 

شاید این کتاب تنها کتابی باشد که در زمینه اضطراب به آن نیاز دارید. بروئر با تکیه بر جدیدترین علوم اعصاب آزمایشگاهش و تکنیک‌های بالینی اثبات شده به طرز مبتکرانه‌ای نشان می‌دهد که چرا شکستن حلقه‌های اضطراب بسیار دشوار است او نشان می‌دهد که نگرانی چرا و چقدر اعتیادآور است و راهنمایی‌تان می‌کند که چطور با ایجاد تغییر، عادت‌های قدیمی‌ای را که اضطراب را تداوم می‌بخشند ترک کنید و طناب‌هایی را که به دور زندگی‌تان پیچیده شده‌اند باز کنید. این کتاب با ذهن آگاهی‌های جدید در هر صفحه، درواقع بهترین نمونه علم روان‌شناسی مبتنی بر شواهد است. 

در پشت جلد کتاب آمده است: 

در دنیای پر از استرس و اضطراب امروزی، کتاب حاضر با ارائه رویکردهای ساده و عملی ما را وارد سیری می‌کند که می‌توانیم در آن به آرامش برسیم، چیزی که امروزه به شدن به آن نیاز داریم. 

نویسنده بر اساس یافته‌های عملی و تجربی خود ابزارهایی برای تمرکز حواس ارائه می‌کند که می‌توانند ما ار از قید پریشانی افکار، استرس و نگرانی‌هایمان در زندگی پر مشغله‌ی کنونی برهانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز