خبرگزاری کار ایران

سوگ نامه‌ای در رثای محمدرضا لطفی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۹۷۹

گروه «آن» آلبوم جدید خود «آفتاب روشن» را با خوانندگی مهدی امامی و آهنگسازی آریا محافظ منتشر شد.

به گزارش ایلنا، آلبوم جدید گروه «آن» با عنوان «آفتاب روشن» منتشر شد.

مهرزاد هویدا مدیر اجرایی گروه «آن» درباره اثر جدید این گروه گفت: آلبوم جدید گروه «آن» با عنوان «آفتاب روشن» از سوی انتشارات ماهور روانه بازار موسیقی شد. 

این نوازنده در ادامه بیان کرد: آهنگسازی این آلبوم به عهده آریا محافظ بوده است و مهدی امامی خوانندگی این اثر موسیقایی را به عهده داشته است. 

وی افزود: ضبط این آلبوم از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و در سال ۱۴۰۰ به پایان رسید. این آلبوم دومین مجموعه منتشرشده از گروه «آن» و سومین اثر از ساخته‌های آریامحافظ است. آلبوم «آفتاب‌روشن» سوگ‌نامه‌ای در رثای محمدرضا لطفی است. مدیر اجرایی گروه «آن» در ادامه گفت: قطعات این آلبوم در مایه دشتی و ابوعطا است و از اشعار حسین منزوی، سعدی، یزدان‌بخش قهرمان و ترانه‌ای از ایرج دیهیمی استفاده شده است. 

وی خاطرنشان کرد: آریا محافظ، هوشمند عبادی، ساناز ستارزاده، سپیده مشکی، سینا دانش، سینا خشک‌بیجاری، آزاده شمس و آوا اره سازان به عنوان نوازنده در ضبط این آلبوم همکاری داشته‌اند. 

نوازنده آلبوم «آفتاب روشن» در پایان گفت: صدابرداری این اثر توسط احسان عابدی در استودیو رود و مهدی سالک اردستانی در استودیو پژواک انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز