خبرگزاری کار ایران

توضیحات مدیرکل اداره ارشاد کرمان درباره حمله به کنسرت گرشا رضایی/ حمله‌کنندگان از اوباش بوده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۱۶۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان درباره حمله مهاجمان به کنسرت گرشا رضایی به ایلنا توضیحاتی داد. او گفت: ماشین این افراد فاقد پلاک بوده و نیروی انتظامی در حال پیگیری و شناسایی آنهاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته جمعه نهم تیرماه کنسرت گرشا رضایی (خواننده پاپ) در شهر سیرجان واقع در استان کرمان با حمله مهاجمان ناشناس مواجه شد. در ادامه این اتفاق از صبح امروز فیلم‌ها و اخباری مبنی بر این حادثه در فضای مجازی منتشر شد که از حمله قمه به دستان به کنسرت گرشا رضایی در سینما قدس شهر سیرجان حکایت می‌کردند. 

محسن روحی (مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان) درباره جزییات این حمله به ایلنا گفت: حمله شب گذشته به کنسرت خواننده پاپ گرشا رضایی توسط دو نفر با چهره‌های پوشیده انجام شده که به سلاح‌هایی چون قمه مسلح بوده‌اند. این دو نفر؛ با فردی که در ماشین بدون پلاک بیرون سالن منتظر بوده، سه نفر می‌شوند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در ادامه گفت: البته پرسنل حاضر در سالن مقابل این افراد مهاجم ایستادگی کرده‌اند تا آن‌ها امکان ورود به سالن را پیدا نکنند. به همین دلیل دو نفر از دوستان مستقر در سالن مجروح شده‌اند. یکی از مجروحان از همکاران ما در اداره ارشاد است و دیگری یکی از پرسنل موسسه برگزارکننده کنسرت بوده است. البته خداراشکر حال هر دو نفر مساعد است و در منزلشان هستند. 

وی با اشاره به اینکه پرسنل سالن؛ پیش از ورود مهاجمان درب‌های ورودی سالن را قفل کرده بودند، گفت: خوشبختانه مخاطبان حاضر در سالن کنسرت متوجه ماجرا نشده‌اند و خواننده و اعضای ارکسترش نیز به کار خود ادامه داده‌ و برنامه روند طبیعی خود را طی کرده است. 

روحی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌تر چنین اتفاقاتی در کنسرت‌های برگزار شده در استان کرمان و سیرجان رخ داده یا خیر، گفت: تا به حال چنین اتفاقاتی در برنامه‌ها رخ نداده است. اتفاقا استان کرمان چندین سال میزبان جشنواره موسیقی نواحی بوده است. انجمن موسیقی استان و شهر ما نیز فعال هستند و در کل مخاطبان و مردم با چنین فضاهایی آشنایی کامل دارند. اگر توجه کنید تا به حال کنسرت‌های زیادی در شهر ما برگزار شده که همین اتفاق خود گویایی فرهنگ دوست بودن مردم است. 

او ادامه داد: حال اینکه این افراد چه کسانی بوده‌اند سوالی است که ما هم به دنبال پاسخ آن هستیم. نیروی انتظامی هم پیگیر است و انشالله در این رابطه به نتیجه برسیم و این افراد شناسایی شوند. 

روحی در پایان تاکید کرد: نحوه و جزییات برگزاری کنسرت هیچ مشکلی نداشته و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و همانطور که گفتم بارها در شهرمان کنسرت برگزار کرده‌ایم. درنهایت مشخص است که این افراد قطعا اراذل و اوباش بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز