خبرگزاری کار ایران

مصطفی رستگاری مشاور آموزشی جامعه صنفی تهیه‌کنندگان شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۳۳۲

مصطفی رستگاری تهیه کننده و فیلمنامه نویس بعنوان مشاور آموزشی جامعه صنفی تهیه کنندگان منصوب شد.

به گزارش ایلنا، جامعه صنفی تهیه کنندگان بعنوان نخستین نهاد صنفی و مدنی سینمای ایران بنا دارد تا با محوریت نظام توسعه محور و با بکارگیری مولفه های کارآمدی در حوزه دانش و تولید علم و بسط و گسترش نگاه تخصص محور در حوزه تهیه کنندگی سینما ؛ زمینه رشد و ارتقای سطح کیفی دانش تهیه کنندگان عضو جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران را فراهم آورد.

درحکم رستگاری که به امضای سید ضیاء هاشمی رئیس هیئت مدیره جامعه صنفی تهیه کنندگان آمده است:

نظر به اهمیت و ضرورت ارتقاء سطح کیفی دانش همکارانمان در حوزه های مختلف و با توجه به دانش، تخصص و تجربه شما، بدینوسیله جنابعالی به عنوان مشاور هیئت مدیره جامعه صنفی تهیه کنندگان در امور آموزش این نهاد صنفی منصوب می‌شوید.

جامعه صنفی به مصطفی رستگاری ماموریت داده تا با برنامه‌ریزی و هم‌افزایی با نهادهای دانشگاهی داخلی و همچنین سازمان‌ها و نهادهای بین المللی، در جهت رشد و کارآمدی دانش تهیه کنندگان سینمای ایران اقدام نماید.

مصطفی رستگاری دانش آموخته دکتری فلسفه هنر از دانشگاه علوم و تحقیقات است. وی در کارنامه خود فیلم های سینمایی «چهل سالگی» و «دریاچه ماهی» و سریال های « به دنیا بگویید بایستد» ، «راستش را بگو» و « خیابان الحمرا» را در مقام نویسنده فیلمنامه به ثبت رسانده همچنین تهیه کننده و نویسندگی فیلم سینمایی «تمیزکاری » که در مرحله تولید می باشد نیزعهده دار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز