خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه خوشنویسی «بیدار شو»

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۸۱۳

نمایشگاه گروهی تخصصی خوشنویسی معلی با عنوان «بیدار شو» همزمان با دهه دوم ماه محرم برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، نمایشگاه گروهی تخصصی خوشنویسی معلی با عنوان «بیدار شو» به همت فرهنگسرای اندیشه همزمان با دهه دوم ماه محرم برگزار می‌شود. 

در این نمایشگاه هنرمندانی از سراسر کشور منتخبی از بهترین آثار خوشنویسی خود را در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار می‌دهند. برهمین اساس ۲۸ اثر به نمایش درمی‌آید. 

بر این اساس هنرمندان معصومه آزموده، امیر امیر ابراهیمی، محمد امیری، اکرم باقری، نازنین پارسی منش، نوشین حسن رعیت، ریحانه خانی، سمیرا دیده بان، عاطفه رفیع، مهشید رعیت، علی روشنی، سمانه رئیسی کیا، مژگان زند، محبوبه صانعی، هاجر ظریفیان، لیلا عبدالمالکی، زینب عنایتی زاده، سلمان غفاری، جواد فاطمی مقدم، رئوفه فخار، حمید فردوسی، زینب فرمانیان، مرضیه کارگر، مریم کاشانی، کیان کیانی، زهرا گرامی، رضا ولدخانی و فائزه یگانه در این نمایشگاه آثار خود را ارایه می‌دهند. 

در معرفی این نمایشگاه آمده است: «روشنگری امام حسین (ع) چه قبل از قیام و چه با شروع قیام و عدم بیعت با یزید در مدینه، و در طول قیام با گفتار و رفتار امام حسین (ع)، باعث آگاهی بخشی به جامعه خفته آن روزگار بود. واقعه عاشورا، بازتابی سریع هم در عرصه سیاسی داشت که به وقوع قیام‌ها و حرکت‌های متعدد در شهرهای اسلامی و سست شدن پایه‌های حکومت بنی امیه منجر شد. دومین نمایشگاه تخصصی گروهی خوشنویسی معلی با عنوان  «بیدار شو» وجه تسمیه است بر بیداری و روشنگری دل‌های خفته. » 

براساس این گزارش نمایشگاه خوشنویسی معلی تا ۱۸ مرداد در فرهنگسرای اندیشه ادامه خواهد داشت و پذیرای عموم مردم خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز