خبرگزاری کار ایران

انیمیشن «آغوش» به مشکلات زندگی یک پسر می‌پردازد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۷۴۴

انیمیشن «آغوش» به نویسندگی و کارگردانی فرنوش عابدی (تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی) مرحله انیمیت را پشت‌سر می‌گذارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، فرنوش عابدی درباره انیمیشن «آغوش» می‌گوید: «انیمیشن «آغوش» ۸ دقیقه است و درباره یک پدر و پسر است که درگیریِ پسر خانواده با گذشته‌اش، مشکلات و چالش‌هایش را نشان می‌دهد. »

عابدی با اشاره به تکنیک انیمیشن «آغوش» توضیح می‌دهد: «در انیمیشن «آغوش» از تکنیک سه بعدی و استاپ موشن استفاده کرده‌ایم. »

کارگردان انیمیشن «سمپاش» ادامه می‌دهد: «تهیه‌کنندگی انیمیشن «آغوش» را من و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به شکل مشترک برعهده داشتیم. در حال حاضر هم مراحل انیمیت را پشت‌سر می‌گذاریم و حدود ۴ یا ۵ ماه آینده به پایان می‌رسد و می‌تواند در جشنواره‌های مختلف به نمایش دربیاید. »

عابدی همچنین در پایان درباره مخاطب انیمیشن «آغوش» می‌گوید: «این انیمیشن برای مخاطب بزرگسال است و برای گروه سنی نوجوانان به بعد مناسب خواهد بود.»

عوامل این انیمیشن عبارتند از موسیقی: سروش عابدی، شبیه سازیِ لباس: وحید تنظیفیان، تهیه‌کننده اجرایی: نگار فردیار، مدل‌ساز: محسن عبدالعظیم، مدل‌سازِ فضا: نوید علیرضایی و نورپردازی، رِندِر و کامپوزیت: محمد غفاری.

انیمیشن «آغوش» محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز