خبرگزاری کار ایران

حضور «زنان کوچک» در شبکه دو

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۶۵۹

سی و پنجمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک»، با پخش گزیده‌ای از انیمیشن خاطره‌انگیز «زنان کوچک» همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، سی و پنجمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «دست نوشته‌ها» محصول ۱۳۶۵ ایران، برنامه «بازی با کلمات» محصول ۱۳۶۱، سریال خاطره‌انگیز «پدر مجرد» محصول ۱۳۷۶ ژاپن و همچنین مستند «نقاشی طبیعت» اختصاص خواهد داشت.

این برنامه در بخش «قاب ناب» اجرای نوستالژی و خاطره‌انگیز حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو و حجت‌الاسلام محمد کامرانی در برنامه «بازی با کلمات» سال ۱۳۶۲ را تقدیم نگاه مخاطبان خواهد کرد و در بخش «کارتون» هم گزیده‌ای از انیمیشن «زنان کوچک» محصول ۱۹۸۷ ژاپن پخش می‌شود.

انیمیشن «زنان کوچک»، یک درام تاریخی و داستان خانواده مارچ بود که قبلاً جزو خانواده‌های پولدار بودند ولی پس از رفتن پدرشان به جنگ برای کمک به سربازان وطن، وضع مالی‌شان بد می‌شود و چهار دختر خانواده به نامهای کتی (کاترین)، مگی (مارگارت)، بتی (الیزابت) و سارا سعی می‌کنند علاوه بر اداره کردن زندگی خود، به مردم محتاج هم کمک کنند. مدیر دوبلاژ این مجموعه، ناصر نظامی بود و دوبله شخصیت‌های چهار خواهر را به ترتیب فریبا شاهین مقدم، فریبا رمضان پور، مهوش افشاری و رزیتا یاراحمدی به عهده داشتند.

در بخش «موسیقی»، موسیقی «اندک اندک» با صدای شهرام ناظری تقدیم مخاطبان خواهد شد.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و برنامه‌های درخواستی خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ و پیامهای صوتی و تصویری خود را به نشانی برنامه در فضای مجازی Kheilidoor_Kheilinazdik_TV2@ ارسال کنند.

فیلمهای سینمایی که بنا به درخواست مخاطبان، جمعه و شنبه ساعت ۰۰:۴۰ بامداد روانه آنتن این شبکه می‌شوند به ترتیب «روز شیطان» محصول ۱۳۷۳ ایران و «دلیران تنگستان» محصول ۱۳۵۲ ایران نام دارد.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که سی و پنجمین قسمت آن، پنجشنبه ۹ شهریور حوالی ۰۰:۳۰ بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن ساعت ۱۴ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز