خبرگزاری کار ایران

در برنامه «جام جام»؛

رئیس سابق سازمان سینمایی از ذائقه‌سازی صداوسیما می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۸۹۵

قسمت سوم برنامه «جام جم» با حضور حسین انتظامی به بحث درباره سرگرمی سازی و تولید محتوا در رسانه هایی مثل تلویزیون می پردازد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برنامه، «جام جم» با رویکردی نقادانه به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سید احمد موسوی صمدی هر دوشنبه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

این برنامه در قسمت‌های قبل به موضوع سلبریتی‌ها پرداخت که با حضور محمدصادق کوشکی در قسمت اول و ابراهیم داروغه زاده در قسمت دوم موضوعات بحث برانگیزی را برای اولین بار روی آنتن رسانه ملی مطرح کرد.

قسمت سوم این برنامه امشب دوشنبه ۲۰ شهریور ماه با حضور حسین انتظامی به پخش می‌رسد و در این قسمت به ذائقه‌سازی برای مخاطبان می‌پردازد. اینکه تلویزیون در این سال‌ها برای تولیدات محتوایی و برنامه‌سازی‌های سرگرم کننده و سریال‌ها پیرو ذائقه مخاطب بوده است یا برای او ذائقه‌سازی کرده است.

حسین انتظامی از مدیران رسانه‌ای است که سال‌ها در حوزه مطبوعات فعالیت داشته است. از آخرین مسئولیت‌های او در سینما می‌توان به ریاست سازمان سینمایی دولت قبل اشاره کرد.

این برنامه که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد در قسمت‌های ابتدایی با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آن‌ها مواجه بوده نقد و بررسی می‌کند.

برنامه «جام جم» محصول مرکز سیمرغ هر دوشنبه حوالی ساعت ۲۳ به صورت زنده روی آنتن شبکه یک می‌رود.

ویدئوهای منتخب این برنامه از هر قسمت در صفحه مجازی برنامه به آدرس jamejam_irib@ قابل دسترسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز