خبرگزاری کار ایران

«بی سر و صدا» ساخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۱۴۲

فیلم سینمایی «بی سر و صدا» ساخته مجیدرضا مصطفوی با پایان فیلمبرداری به زودی وارد مراحل فنی پس از تولید می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از مشاور رسانه‌‌ای پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «بی سر و صدا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجیدرضا مصطفوی و نویسندگی مشترک مهیار حمیدیان و مجیدرضا مصطفوی مدتی‌ است به پایان رسیده و مراحل فنی پس از تولید آن به زودی آغاز می‌شود.

نقش اصلی این فیلم را پیمان معادی ایفا کرده و دیگر بازیگران آن که از چهره‌های شاخص سینما هستند، در اخبار بعدی معرفی خواهند شد.

«آستیگمات» فیلم قبلی مجیدرضا مصطفوی در جشنواره های داخلی و خارجی حضوری موفق داشت و علیرغم اکران محدود در سینماها، مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت.

برخی از عوامل این فیلم عبارتند از:

تهیه‌کننده و کارگردان: مجیدرضا مصطفوی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: ایما استمراری، جانشین تولید: امید میرزازاده، مدیر تولید: مهدی مهابادی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، طراح گریم: محسن دارسنج و مهرنوش سلیمی، طراح صحنه: حسن روح‌پروری، طراح لباس: ندا نصر،مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدابردار: بابک اخوان و محمود کاشانی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، عکاس: فتاح ذی نوری، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز