خبرگزاری کار ایران

بزرگداشت پرویز مشکاتیان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۹۲۷

بزرگداشت پرویز مشکاتیان (آهنگساز، موسیقی‌دان، استاد دانشگاه، پژوهشگر و نوازنده سنتور) سه‌شنبه ۱۱ مهرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، آیین بزرگداشت پرویز مشکاتیان (آهنگساز، موسیقی‌دان، استاد دانشگاه، پژوهشگر و نوازنده سنتور) سه‌شنبه ۱۱ مهرماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. 

این برنامه به مناسبت چهاردهمین سالگرد درگذشت این استاد موسیقی برگزار می‌شود و پخش کلیپ از فعالیت‌های پرویز مشکاتیان، سخنرانی چند تن از هنرمندان موسیقی درباره ایشان و اجرای آثاری از پرویز مشکاتیان توسط گروه موسیقی دستگاهی ایرانی قمر با خوانندگی حمیدرضا نوربخش و سرپرستی نوید دهقان از بخش‌های آن خواهد بود. 

پرویز مشکاتیان متولد سال ۱۳۳۴ و درگذشته در سال ۱۳۸۸، موسیقی را نزد استادانی همچون نورعلی برومند، داریوش صفوت، محمدتقی مسعودیه، مهدی برکشلی، عبدالله دوامی، سعید هرمزی و یوسف فروتن فرا گرفت. او از موسسان گروه موسیقی چاووش بود و در طول بیش از سه دهه فعالیت هنری‌اش در کسوت آهنگساز و نوازنده، با خوانندگی همچون محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، علی جهاندار، ایرج بسطامی، علیرضا افتخاری، حمیدرضا نوربخش و علی رستمیان همکاری کرد. 

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز