خبرگزاری کار ایران

نمایش «آناتومی سقوط» و یک فیلم دیگر در خانه هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۳۲۸

«شاید زیبایی عزم‌مان را جزم کرده است: ماسائو آداچی» به کارگردانی فیلیپ گرندریو در مستندات یکشنبه و «آناتومی سقوط» به کارگردانی جاستین تریه در سینماتک خانه هنرمندان ایران نمایش داده و بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، سی و ششمین برنامه «مستندات یکشنبه» که زیرمجموعه سینماتک خانه‌ هنرمندان ایران به پخش فیلم‌های مستند می‌پردازد، به نمایش فیلم مستند «شاید زیبایی عزم‌مان را جزم کرده است: ماسائو آداچی» به کارگردانی فیلیپ گرندریو محصول ۲۰۱۱ اختصاص دارد.

این برنامه یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ در سالن استاد فریدون ناصری برگزار می‌شود.

پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی آن با حضور اوستا محمودوند (پژوهشگر سینما) برگزار می‌شود.

علاقمندان برای تهیه بلیت این برنامه می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/ait.renforc.notre.rsolution2 مراجعه کنند.

همچنین پانصد و شصتمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ به نمایش فیلم «آناتومی سقوط» به کارگردانی جاستین تریه محصول ۲۰۲۳ اختصاص دارد.

پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور مازیار فکری ارشاد (منتقد سینما) برگزار می‌شود.

ساندرا هولر، سوان آرلو، میلو ماچادو و ... بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

«آناتومی سقوط» جایزه نخل طلای جشنواره کن را در کارنامه دارد.

علاقمندان برای تهیه بلیت این برنامه می‌توانند به سایت تیوال به نشانیhttps://www.tiwall.com/s/anatomy.of.fall2 مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز