خبرگزاری کار ایران

چگونه یاد گرفتم هولوکاست را باور داشته باشم؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۷۲۴

حبیب احمدزاده (مستندساز، فیلمنامه‌نویس سینما و پژوهشگر) در یادداشتی به اقدامات اسرائیل علیه مردم غزه و نسل‌کشی صهیونیست‌ها در این منطقه پرداخته است.

به گزارش ایلنا، متن یادداشت حبیب احمدزاده به شرح زیر است:

بله من یقین دارم که هولوکاست برعلیه قوم موسی صورت پذیرفته، با یقینی کامل در مقابل انان که مطلق ردش میکنند ولی به آنان میگویم که بحث‌های بی‌مورد بود یا نبود هولوکاست در زمانه جنگ دوم جهانی را رها کنید، بیایید همگی بپذیریم که حداقل در چند هزارسال پیش‌تر از قرن بیستم هولوکاستی مورد پذیرش و قبول همه ادیان (حتی تایید شده در روایات و کتب مقدس دینی ما مسلمانان) واقع شده، در همان زمانی که خوابگزاران فرعون خبر از آمدن نوزادی به نام موسی و واژگونی تاج و تخت فرعون دادند و دستور صادره این جنایتکار (در حرکتی سبعانه و پیش دستانه) که باید از امروز بی‌درنگ و ترحم همه نوزادان ذکور در قوم بنی اسراییل کشته شوند تا موسایی در اینده نیاید و چنین شد که هزاران کودک بیگناه فدای این منطق آینده نگرانه شدند و جالبتر آنکه وقایع امروز در غزه تکرار همین منطق پیش دستانه فرعون قدیمی‌ست.

بیش از یک ماه از نسل کشی در غزه گذشته و بیش از ده هزار نفر غیرنظامی شامل حداقل پنج هزار کودک بیگناه کشته شده‌اند.

دولتمردان آمریکا و اسراییل بی‌محابا میگویند که هرگز به آتش بس تن نخواهند داد چون مجبورند به این کشتار تا به آخر ادامه دهند تا آخرین نفر از افراد گروه حماس در غزه نابود شوند.

عجیب است که بنی اسراییل شش هزار سال داستان کشتار فرزندان خود به دست فرعون را برای از بین بردن پیامبر یهود موسی به فرزندانشان می‌آموزد ولی بایدن و ناتانیاهو این فراعونه جدید با همان منطق پیش دستانه فرعون قدیمی دست به کشتار مردم غزه زده‌اند ولی تاریخ خود قوم بنی اسراییل به ما درسی می‌آموزد که اگر سبد موسی از درون نیل به قصر فرعون رسید، حتما فرزندانی از غزه هم از درون تونل‌ها به اینده تاریخ برای انتقام این ددمنشی‌ها خواهند رسید.

و این تفاوت تاریخی که در منطق آن فرعون نابکار قدیمی، تنها پسران تازه متولد شده، هدف تیغ سر بری و کشتن بی‌ترحم سربازان بودند و اما در منطق عملا تورات نخوانده ناتانیاهو و انجیل ندیده بایدن، این صاحبان قدرتهایی هزاران بار مخربتر به کل پسران، دخترکان، زنان، مردان غیرنظامی و حتی بیماران در بیمارستان این قوم هفتاد سال در اسارت فلسطین ذره‌ای رحم در کشتار نمیشود.

کسی میتواند بگوید برای دولتمردان غرب اگر اینگونه اعمال مصداق جنایات جنگی محسوب نمیشود (حتی تهدید به بمباران اتمی توسط دولتمردان افراطی امروز اسراییل هم علنا صورت گرفته) پس دیگر چه عمل وحشیانه‌تری از ناتانیاهو و بایدن باید سربزند؟

در آخرین کلام، شک نداشته باشید همانگونه که شکافته شدن شگفت‌انگیز رودخانه نیل در مصر قدیم اسباب نجات موسی و مردمان مظلومش شد، بی‌شک همین راهپیمایی‌های سراسری مردمان جهان نیز راههایی ناممکن را (در کنار این صبر اسطوره ای) برای مردم هزاران بلادیده غزه حتما باز خواهد کرد.

و نتیجه نهایی هولوکاست ناتانیاهو برای مردمان غزه نیز جز این نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز