خبرگزاری کار ایران

مناظره محمد قوچانی و مدیر شبکه چهار در «جام جم»

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۶۶۵

تلویزیون در قسمت جدید برنامه گفت‌وگومحورش به سراغ موضوع «رسانه و اندیشه» می‌رود و این بار محمد قوچانی و مدیر شبکه چهار با هم مناظره می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سیما، برنامه تلویزیونی «جام‌جم» بعد از یک هفته غیبت به دلیل پخش گفت‌وگوی زنده رئیس مجلس شورای اسلامی با یک مناظره جنجالی برمی‌گردد. گفت‌وگویی که بعد از چند هفته بحث درباره آثار نمایشی این بار با موضوع «رسانه و اندیشه» پیش می‌رود.

موضوع اندیشه شاید در بخش‌های مختلف برنامه‌سازی و سریال‌سازی از اهمیت بسزایی برخوردار باشد و اتفاقات عمیقی که به این واسطه رقم می‌خورد و مدت‌هاست کمتر توجهی می‌شود. در فضای سینما و نمایش‌خانگی که همه‌چیز به سمت گیشه و فضای تجاری رفته و در فضای ساخت سریال و برنامه تلویزیونی هم موضوع اندیشه و پژوهش کمتر موردنظر قرار می‌گیرد.

اساساً باید دید کجایِ فضانه رسانه و پروپاگانداها و هیاهوی عجیب و غریب، اندیشه قرار دارد؟ چقدر به اندیشه توجه می‌شود و اندیشه و عمق‌بخشی به اتفاقات رسانه‌ای جایی دارد؟ شاید جزو سؤالاتی باشد که دو میهمان برنامه «جام‌جم» به آن پاسخ دهند.

یک طرف محمد قوچانی سردبیر شناخته شده روزنامه سازندگی، روزنامه‎نگار و سردبیر بسیاری از نشریات و روزنامه‌های طیف اصلاح‎طلب قرار دارد و طرف دیگر مناظره، حسین شاهمرادی که زمانی مدیر انتشارات امیرکبیر، تهیه‌کننده «شب روایت» و «مجله تصویری شیرازه» و همچنین این روزها مدیر شبکه چهار سیما است.

برنامه‌ای که این روزها دوران بلوغ خود را سپری می‌کند و بازتاب‌های خوبی در فضای‌مجازی به همراه دارد.

برنامه تلویزیونی «جام‌جم» با رویکردی نقادانه به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی هر دوشنبه حوالی ساعت ۲۳:۱۵ به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز