خبرگزاری کار ایران

۱۳ بانک در لیست ضمانت‌نامه دهندگان ترکیش ایرلاین قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۸۷۵

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از انجام رایزنی برای رفع مسئله صدور ضمانتامه دفاتر خدمات مسافرتی توسط بانک‌ها برای ترکیش ایرلاین خبر داد و گفت: درحال حاضر اسامی ۱۳ بانک در لیست صادرکنندگان ضمانتامه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، درحالی که گفته می‌شود آژانس‌های مسافرت هوایی با کارشکنی جدیدی از سوی دفتر نمایندگی هواپیمایی ترکیه در تهران روبرو شده‌اند و دفتر هواپیمایی ترکیه به مدیران دفاتر خدمات مسافرتی فروش بلیت هواپیما اعلام کرده ضمانت نامه‌های بانکی بانک ملی اعتبار ندارد و آن‌ها را نمی‌پذیرد، حرمت‌الله رفیعی (رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران) گفت: طی جلساتی که با مدیریت ترکیش ایر داشتیم توانستیم به این تفاهم برسیم که ۱۳ بانک را در لیست صادرکنندگان ضمانت‌نامه قرار دهند. 

رفیعی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود شرکت هواپیمایی ترکیه علاوه بر بانک ملی، ضمانت نامه بانک تجارت را نیز نمی‌پذیرد و آژانس‌ها را مجبور کرده از ۳ بانک خصوصی ضمانت نامه بگیرد و تغییر ضمانت‌نامه هزینه‌های قابل توجهی برای آژانس‌ها دارد، گفت: درحال حاضر بانک ملی در میان ۱۳ بانکی که به آن اشاره داشتم قرار دارد. اما هنوز بانک تجارت در میان این لیست قرار ندارد ولی درحال رایزنی هستیم. در میان این بانک‌ها هم بانک خصوصی و هم دولتی قرار دارد. 

او ادامه داد: نباید فراموش کرد که هر ایرلاینی این اختیار را دارد که به دفاتر خدمات مسافرتی اختیار فروش بدهد یا ندهد. اینگونه نیست که اگر ایرلاینی به دفتر خدمات مسافرتی اختیار فروش ندهد، آن دفتر بتواند شکایت کند. هر ایرلاین این اختیار را دارد که یک دفتر فروش یا ۱۰ دفتر فروش داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز