خبرگزاری کار ایران

فیلمبرداری «وَرا» به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۲۲۴

فیلمبرداری فیلم کوتاه وَرا به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا حسنی در شهر تهران پایان یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلمبرداری فیلم کوتاه وَرا به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا حسنی در شهر تهران پایان یافت.

روناک قاسمی، معین محمودزاده و مهتاب امیرکافی در اولین تجربه کارگردانی محمدرضا حسنی در جایگاه کارگردان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این اثر هنری آمده است: لیلا روزهای سخت و آشفته‌ی زندگی خود را پشت سر می‌گذارد؛ او به یک دیدار دعوت شده و با آژانسی به سمت محل مهمانی حرکت می‌کند، اما کمی بعد متوجه خروج از مسیر اصلی می‌شود؛ جاده‌ای که انتهای آن مشخص نیست.

از دیگر عوامل فیلم کوتاه وَرا می‌توان به سرمایه گذار: مجتبى کلایى؛ مدیر فیلمبرداری و تدوین: بنیامین نادعلی؛ جانشین تولید: علیرضا محمدى؛ جانشین تهیه: سید امیرعلى بابامیرى؛ مدیر تولید: مهدی حجازی؛ مدیر صدابرداری: فرید پیرایش؛ طراح و مدیر صحنه: ستاره حسینى؛ طراح لباس: فاطمه امینه؛ طراح و مجرى گریم: سارا اسکندری؛ دستیار کارگردان: بهزاد مجیدى؛ دستیار و برنامه ریز: ارسلان ابراهیمى؛ دستیار دوم‌کارگردان: پروانه خسروی؛ منشى صحنه: مونا نجفى؛ دستیار تصویربردار: حسین کوچکى؛ مدیر نورپردازی: مسعود قره چلو؛ دستیاران صحنه: شقایق رنجبرى، عسل کیا؛ مدیرتدارکات: مهدى زنگنه؛ دستیار تولید: متین بیات؛ مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت و عکاس: سارا ملکی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز