خبرگزاری کار ایران

کورس زمستانه «کنسرت‌ها» در تهران/ کدام خواننده در کدام سالن؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۹۱۳

با آغاز فصل سرما برگزاری کنسرت‌ها در تهران و شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد. علیرضا طلیسچی، روزبه نعمت‌اللهی، فرزاد فرزین و بهنام بانی در دهه اول دی‌ماه در سالن‌های تهران روی صحنه می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برگزاری کنسرت‌ها طبق روال همیشه در تهران و شهرهای مختلف ادامه دارد. در ماه آبان و آذرماه گذشته حمید حامی، رضا یزدانی، امید حاجیلی، علیرضا طلیسچی، مجید رضوی، امین بانی و گروه خاطره‌سازها شامل حمید غلامعلی، قاسم افشار، مهدی مقدم و چنگیز حبیبیان، محسن یگانه و ماکان‌بند در سالن همایش‌های برج میلاد، هتل اسپیناس پالانس و تالار وحدت روی صحنه رفتند. البته طی این مدت ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران نیز کنسرت‌هایی را برگرار کرده‌اند که در میان آنها کنسرت «همراه با خاطره‌ها» با رهبری مجید انتظامی و اعضای ارکستر ملی با چند اجرا از بقیه شاخص‌تر است. وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی نیز با همراهی گروه تنبورنوازان «طرز» در فرهنگسرای ارسباران به اجرای کنسرت پرداخته است.

در ابتدای فصل زمستان و آغاز سرما نیز کنسرت‌ها در پایتخت و دیگر شهرها همچنان برقرار است. 

با اینکه برگزاری کنسرت‌ها همچنان ادامه دارد اما سالن‌ها مثل گذشته مملو از تماشاگر نیستند. یکی از دلایل این رکود، قیمت بالای بلیت‌هاست. حداقل قیمت بلیت‌ها به طور میانگین صد و هفتاد هزارتومان تعیین شده و قیمت حداکثری بلیت‌ها هفتصد و نود و پنج هزارتومان تعیین شده است. البته این دسته‌بندی‌قیمت‌ها مبالغ دیگری را هم دربرمی‌گیرد. درست است که مبالغ بلیت‌ها در دو، سه ماه گذشته افزایش چشمگیری نداشته‌ با این حال تورم اقتصادی و گرانی‌های موجود، باعث ریزش مخاطبان بوده است. در ادامه این روند است که تماشای کنسرت و تفریحاتی چون سینما و تئاتر خواه ناخواه از سبد مخارج خانواده‌ها حذف خواهد شد یا در خوشبینانه‌ترین حالت، در اولویت‌های آخر قرار می‌گیرد.

در ادامه به جزییات برگزاری کنسرت‌های نیمه اول دی‌ماه می‌پردازیم. 

تالار وحدت

کنسرت «به رنگ خاطره»/ ویژه بانوان

تالار وحدت واقع در مجموعه بنیاد رودکی که در فصل پاییز روزهای پرکاری را از سر گذرانده، روز پنجشنبه چهاردهم دی‌ماه میزبان گروه «آوای صحرا» و گروه حرکت «رخسار» خواهد بود. این کنسرت ویژه بانوان است.

گفتنی است قیمت بلیت‌های این کنسرت که طی یک سانس ساعت ۱۴:۰۰ روی صحنه می‌رود، از صدو پنجاه هزارتومان تا پانصدهزارتومان تعیین شده است. 

اعضای گروه گروه موسیقی «آوای صحرا» و گروه حرکت «رخسار» در کنسرت «به رنگ خاطره» به این قرار است: تهیه کننده: علیرضا جعفری‌مرام، سرپرست گروه موسیقی و خواننده: الهام کریمی، طراح و سرپرست گروه حرکت: نوشین بدری‌کوهی، تار: نغمه فتحی‌افشار، عود: فرنوش باقری، کمانچه: فاطمه کریمی، پیانو: کتایون طهرانی‌فرد، دف: سوسن مکرم، سرپرست گروه کوبه‌ای و تنبک: مهناز اطهری‌نژاد، نوازندگان کوبه‌ای عبارتند از غزاله آشوری، شمیم بقایی، فهیمه رنجوری، غزل زاده‌نور، آیدا زینعلی، آریانا سالاریه، ساغر فتحی، دیبا معین‌پور، مریم مهرابی، صبا نسترن.

گروه حرکت نیز عبارتند از: پروانه آخیشجان، نوشین بدری‌کوهی، سارا خدادادی، لیلا عزتی، فاطمه فرزانه، غزاله محمدی، هانیه ملکوتی، کتایون مهراد، فاطمه اکبری، الهه اهدائی، فرنوش دبیری، شیوا سترگی، سونیا میرزا آقا، زهره یحیایی، نوشین یقارپوش، محبوبه احمدی، راضیه احمدی‌پور، خاطره اسدی، فرانک اولنگ، سپیده بشارتیان، سودابه ربیعی، آلاله سموریان، بهناز صبوحی، طاهره عباسی،یلدا فاطمی، شیوا فرجی، لیلا کرمی، نوشین مرات، مریم مقدسی، نسیم نظری، سرپرست گروه (مهمان): آیدا محمدی، گروه حرکت واله (مهمان): ، نیوشا اخوتیان، نازنین بخشی‌پور، رویا زمانی، فاطمه شجاعی، منظر محمدی پور، فاطمه محمدی نیا نیکو.

مرکز همایش‌های برج میلاد

علیرضا پوراستاد

علیرضا پوراستاد که اولین کنسرت خود را طی دو سال گذشته روی صحنه برده، قرار است در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد کنسرت برگزار کند. این خواننده به اتفاق اعضای گروهش روز شنبه دوم دی ماه طی سانس‌های ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ روی صحنه می‌رود. 

گفتنی است بلیت‌های این کنسرت از صد و پنجاه هزارتومان تا هفتصد و نود و پنج هزارتومان قیمت‌گذاری شده است. 

اشوان

اشوان خواننده پاپ هم روز پنجشنبه هفتم دی‌ماه، طی دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد اجرا خواهد داشت. 

گفتنی است قیمت حداقلی بلیت این کنسرت صد و چهل هزارتومان است و تا هفتصد و نودو پنج هزارتومان افزایش می‌یابد. 

امین بانی و محمدرضا علیمردانی

امین بانی و محمدرضا علیمردانی دو خواننده پاپ هم در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهند رفت. آن‌ها روز شنبه نهم دی‌ماه طی یک سانس ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌روند و به اجرای آثارشان می‌پردازند. 

قیمت حداقلی بلیت این کنسرت صد و پنجاه هزار تومان است که بر اساس جایگاه صندلی‌های سالن تا ششصد و نود و پنج هزارتومان افزایش می‌یاید. 

سامان جلیلی

سامان جلیلی دیگر خواننده پاپ هم روز دوشنبه یازدهم دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد، اجرا خواهد داشت. زمان اجرای این برنامه ساعت ۱۹:۰۰ است و مبلغ بلیت‌های آن از صد و چهل و نه هزارتومان تا هفتصد و نود پنج هزارتومان افزایش می‌یابد. 

راغب و حمید هیراد

حمید هیراد و راغب که سابقه برگزاری کنسرت‌های مشترک دارند، روز جمعه پانزدهم دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد میزبان هوادارانشان هستند.

این برنامه طی سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ برگزار می‌شود. گفتنی است بلیت فروشی این کنسرت هنوز آغاز نشده و اطلاعاتی از مبالغ بلیت‌های آن در دست نیست. 

بهنام بانی

بهنام بانی که طی ماه‌های گذشته در تهران و شهرهای دیگر کنسرت برگزار کرده، روز یکشنبه دهم دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد در دو نوبت کنسرت خواهد داشت. بانی در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۴۵ میزبان هوادارنش خواهد بود.

قیمت بلیت‌های این کنسرت نیز  از صد و چهل هزارتومان تا هفتصد و نود و پنج هزارتومان تعیین شده است. 

روزبه نعمت‌اللهی

روزبه نعمت‌اللهی هم در کورس برگزاری کنسرت‌ها حضور یافته است. او قرار است یکشنبه سوم دی‌ماه، طی دوسانس در سالن مرکزهمایش‌های برج میلاد میزبان هوادارانش باشد. 

این خواننده در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود و قیمت بلیت‌های کنسرتش از صد و چهل هزارتومان تا هفتصد و نود و پنج هزارتومان تعیین شده است. 

سالن «تهران رویال‌هال» واقع در هتل اسپیناس پالاس

رضا بهرام

رضا بهرام خواننده پاپ که تا امروز فصل پرکاری را در زمینه برگزاری کنسرت‌ پشت سر گذاشته، قرار است روز یکشنبه سوم دی‌ماه طی دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۱:۴۶ در سالن تهران رویال واقع در هتل اسپیناس پالاس میزبان علاقمندانش باشد. 

قیمت بلیت‌های این کنسرت بر اساس جایگاه صندلی‌ها از صد و هفتاد هزارتومان تا هفتصد و نود وپنج هزارتومان قیمت‌گذاری شده است. باید یادآور شد تمامی بلیت‌های این دو کنسرت فروخته شده و علاقمندان باید منتظر کنسرت‌های بعدی رضا بهرام باشند. 

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین امروز دوم دی‌ماه در هتل اسپیناس پالاس میزبان مخاطبانش خواهد بود. او طی یک سانس ۲۱:۳۰ به اجرای قطعاتش می‌پردازد.

قمیت حداقلی بلیت این کنسرت صد و هفتاد هزارتومان و مبلغ حداکثری آن هفتصد و نود و پنج هزارتومان است. 

علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی خواننده پرکار در برگزاری کنسرت نیز روز دوشنبه چهارم دی‌ماه در هتل اسپیناس پالاس اجرا خواهد داشت. این کنسرت طی سانس‌های ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ برگزار می‌شود. 

گفتنی است قیمت بلیت‌های این کنسرت از صد و هفتاد هزارتومان تا هفتصد و نود و پنج هزارتومان متغیر است. 

سالن «میلاد» واقع در نمایشگاه بین المللی تهران

میثم ابراهیمی

سالن میلاد واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز روز یکشنبه میزبان میثم ابراهیمی و هوادارانش خواهد بود. او روز یکشنبه سوم دی‌ماه طی دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ به اجرای قطعاتش می‌پردازد.

باید گفت قیمت بلیت‌های این کنسرت از دویست و پنجاه هزارتومان شروع می‌شود و تا هفتصد و نود و پنج هزارتومان افزایش می‌یابد. علاقمندان به این خواننده هنوز برای خرید بلیت فرصت دارند. 

گروه «ماکان» 

گروه موسیقی پاپ «ماکان» روز دوشنبه چهارم دی‌ماه در سالن میلاد اجرا خواهند داشت. زمان برگزاری این کنسرت و سانس ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ است. 

گفتنی است قیمت بلیت‌های این کنسرت از سیصد هزارتومان تا هفتصد و نود و پنج هزارتومان متغیر است. 

روزبه بمانی 

روزبه بمانی ترانه‌سرا و خواننده روز جمعه هشتم دی ماه در سالن میلاد اجرا خواهد داشت. زمان برگزاری این کنسرت دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ است.

بلیت فروشی این کنسرت هنوز آغاز نشده و مبالغ بلیت‌ها مشخص نشده است. 

معین زد

معین زندی روز شنبه نهم دی‌ماه در سالن میلاد واقع در نمایشگاه بین‌المللی میلاد روی صحنه خواهد رفت. او طی سانس‌های ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ روی صحنه می‌رود. گفتنی است قیمت بلیت‌های این کنسرت بر اساس جایگاه صندلی‌ها از دویست و هشتاد هزارتومان تا هفتصد و نود و پنج هزارتومان متغیر است. 

مجید رضوی

مجید رضوی که طی ماه‌های گذشته برگزای کنسرت‌هایش را شروع کرده، روز یکشنبه دهم دی‌ماه در سالن میلاد اجرا خواهد داشت. 

زمان برگزاری این کنسرت ساعات ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ است. قیمت حداقلی بلیت‌های این کنسرت دویست و پنجاه هزار تومان است که تا هفتصد و نود و پنج هزارتومان افزایش می‌یابد. 

حامیم

حامیم روز دوشنبه یازدهم دی‌ماه در سالن میلاد کنسرت می‌دهد. زمان برگزاری این کنسرت ساعات ۱۹:۰۰ و ۲۲:۱۵ است. قیمت حداقلی بلیت‌های این کنسرت سیصد هزارتومان تعیین شده و بر اساس جایگاه صندلی‌ها تا هفتصد و نود وپنج هزارتومان افزایش می‌یابد. 

مهدی احمدوند

مهدی احمدوند هم روز پنجشنبه هفتم دی‌ماه در سالن میلاد واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت. زمانی برگزاری این کنسرت پنجشنبه هفتم دی‌ماه است و طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود. 

گفتنی است مبلغ قیمت بلیت‌های این کنسرت از دویست و پنجاه هزارتومان تا هفتصد و نود و پنج هزارتومان متغیر است. علاقمندان می‌توانند برای خرید بلیت به سایت‌های معتبر فروش مراجعه کنند. 

سالن «برج آزادی» 

گروه آوای موج 

برج آزادی در روز دوشنبه چهارم دی‌ماه میزبان کنسرت گروه «آوای موج» است. این کنسرت طی یک سانس در ساعت ۲۲:۰۰ برگزار می‌شود و بلیت‌های آن از دویست و پنجاه هزارتومان، سیصد هزارتومان و سیصد و بیست و پنج هزارتومان قیمت‌گذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز