خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه گروهی عکس «منشور» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۴۹۳

نمایشگاه گروهی عکس «منشور» به همت فرهنگسرای نهج‌البلاغه و کانون تصویر فصل برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نهج‌البلاغه، نگارخانه آفتاب با مشارکت کانون فرهنگی و هنری تصویر فصل نمایشگاه گروهی عکس «منشور» را با همکاری جمعی از هنرمندان و عکاسان برگزار می‌کند. 

در این نمایشگاه، ۹ هنرمند عکاس جدیدترین آثار هنری خود را به نمایش می‌گذارند. از جمله هنرمندان شرکت‌کننده می‌توان به سولماز اسدی، نازنین زینب علمی نیا، فرهاد جمالی، سیده مطهره سیدی، مصطفی فرد، سوگند رحمانی، هلاله امینی، علی یوسفی راد، بهناز صفدری، علیرضا مردانی و مائده عربخانی اشاره کرد. نمایشگاه گردان نیز جواد علمی نیا است. 

 نمایشگاه گروهی عکس «منشور» روز جمعه یک دی ماه افتتاح شد و تا روز پنجشنبه ۷ دی ماه ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت ۱۲ الی ۱۶ است و مراسم اختتامیه نیز روز پنجشنبه برگزار می‌شود. 

با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد به همه هنرمندان راه یافته به بخش نمایشگاه، گواهی حضور معتبر اهدا گردد. همچنین به یک نفر برتر نمایشگاه از نگاه داوران تندیس و لوح تقدیر ارائه می‌گردد.

فرهنگسرای نهج البلاغه واقع در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده است. مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن: ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز