خبرگزاری کار ایران

۳۶۰ اثر به شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان کهگیلویه و بویراحمد رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۳۰۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ارسال ۳۶۰ اثر از ۱۶۰ هنرمند به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از  ستاد خبری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، امین درخشان (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد) از ارسال ۳۶۰ اثر از ۱۶۰ هنرمند به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در این استان خبر داد. 

امین درخشان درباره برگزاری این رویداد هنری در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فراخوان جشنواره شانزدهم با رویکرد هنر نوآور، خلاق، وحدت‌بخش و امیدآفرین، در بخش رقابتی و ذیل ۱۰ رشته هنری، شامل طراحی و نقاشی، طراحی گرافیک (پوستر)، تصویرسازی، عکاسی، خوشنویسی (نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث، نقاشیخط)، نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب، تشعیر)، کارتون و کاریکاتور (موضوعی و چهره)، مجسمه‌سازی، سرامیک و آبگینه هنری و رسانه‌های هنری جدید، از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شده بود. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۳۶۰ اثر از ۱۶۰هنرمند استانی به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز