خبرگزاری کار ایران

آلبوم «ای که مرا خوانده‌ای» منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۳۵۳

آلبوم «ای که مرا خوانده‌ای» با خوانندگی و آهنگسازی حمیدرضا وصال در هفت قطعه تولید شد.

به گزارش ایلنا،  تصنیف دولت عشق و  با آهنگسازی و خوانندگی حمیدرضا وصال با شعری از حضرت مولانا منتشر شد. 

همچنین حمیدرضا وصال، خواننده، از انتشار جدیدترین آلبوم خود با نام «ای که مرا خوانده‌ای» خبر داد. 

وی اظهار داشت: موسیقی ایرانی دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بی‌نظیری است که اگر با زبان موسیقی روز دنیا تلفیق شود، بی‌شک تازگی خواهد داشت. 

وصال در ادامه گفت: در آلبوم جدیدم که «ای که مرا خوانده‌ای» نام دارد، سعی کرده‌ام سراغ این ظرفیت‌ها بروم. این آلبوم که در گونۀ موسیقی تلفیقی جای می‌گیرد، در واقع نگاه من به نوع استفاده از این امکانات و فرصتهای وسیع موسیقی ایرانی در محور همنشینی صوتی است. به عبارتی موسیقی هم نوعی زبان است و از پارادایم‌های زبان‌شناختی خودش تبعیت می‌کند. در نتیجه من سعی کرده‌ام صداها را به نحوی الفبا تلقی کنم که در یک همراهی با اصوات غربی و الکترونیک به یک نتیجۀ ایرانی منتج شود. 

در این آلبوم هفت قطعه با عناوین، ای که مرا خوانده ای، اسرار ازل، حال دنیا، آستان دوست، بابونه و باران، و چند قطعه‌ی آوازی در نغمه‌های مختلف شنیده خواهد شد. 

ضبط، میکس و مسترینگ اثر نیز توسط پیام سوری انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز