خبرگزاری کار ایران

دیدار پایان سال مدیر کل هنرهای نمایشی با یک بازیگر پیشکسوت تئاتر

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۵۹۸

کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی به همراه هنرمندان و برخی مدیران هنری با حسین راضی،‌ بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما دیدار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی،‌ کاظم نظری (مدیر کل هنرهای نمایشی) به همراه اسرافیل فرج‌اللهی (مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی) و غلامرضا نعمتی (معاون اداره کل هنرهای نمایشی) با حسین راضی، بازیگر پیشکسوت تئاتر دیدار کرد. 

در این دیدار که با همراهی جمعی از مدیران حوزه هنری و هنرمندانی چون کورش زارعی، یدالله وفاداری،‌ محمدعلی شوندی،‌ محمود فرهنگ، حسین پارسایی، فرزان دلفانی و ... همراه بود؛‌ از یک عمر تلاش مستمر و صادقانه حسین راضی در حوزه‌های بازیگری، صداپیشگی و حضور در مجموعه تئاترشهر و انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل هنرهای نمایشی قدردانی شد. 

 حسین راضی، متولد سال ۱۳۲۳دانش‌آموخته رشته بازیگری و کارگردانی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، اولین بار با فیلم «تمام وسوسه‌های زمین»‌به کارگردانی حمید سمندریان پا به عالم سینما گذاشت. سریال «مدار صفر درجه»‌به کارگردانی حسن فتحی در تلویزیون و فیلم «متولد ماه مهر»‌ به کارگردانی احمدرضا درویش، «شیدا» به کارگردانی کمال تبریزی و نمایش «غزل کفر» به کارگردانی حسین مسافرآستانه و ... برخی از آثاری هستند که او در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز