خبرگزاری کار ایران

آمادگی بنیاد رودکی برای کمک به تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در حوزه فرهنگ و هنر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۶۳۷

بنیاد فرهنگی هنری رودکی برای اجرایی شدن شعار سال ۱۴۰۳، در راستای کمک به تولید آثار ارزشمند فرهنگی هنری تلاش خواهد نمود .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی ، اینک که نسیم دل‌انگیز نوروزی، توام با رایحه خوش رمضان، ماه میهمانی خدا، مژده از حلول بهاری دیگرمی‌دهد، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تقارن آن با این ماه پربرکت ، مراتب تبریک ، شادباش و احترام خود را به مردم هنردوست ایران و جامعه هنری ابراز می نماید.

بنیاد رودکی بعنوان یکی از نهادهای فرهنگی هنری کشور در سال ۱۴۰۲ کوشید تا نقش بسزایی در برگزاری رویدادهای مهم هنری کشور همچون میزبانی از جشنواره های هنری فجر انقلاب اسلامی ، برگزاری فعالیت های نمایشی، موسیقایی و تجسمی ایفا نماید.

مشارکت در اجرای برنامه های هنری و حمایت از هنرمندان مورد توجه مردم عزیز، در سال های اخیر همواره در دستور کار بنیاد رودکی بوده است. از این رو بنیاد در نظر دارد با نامگذاری سال ۱۴۰۳ بعنوان " جهش تولید با مشارکت مردم "  از سوی مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، برای کمک به  "  تولید آثار ارزشمند هنری " قدم بردارد و این مهم محقق نخواهد شد مگر با طراحی ساز و کار لازم و بهره مندی از دیدگاه ها  و نقطه نظرات صاحب نظران و جلب مشارکت هنرمندان برای تولید آثار هنری ارزشمند .

بنیاد رودکی امید دارد در راستای سیاست های دولت مردمی، دست در دست اهالی فرهیخته فرهنگ و هنر در مسیر تحقق شعار سال و کمک به اقتصاد هنر کشور حرکت نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز