خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اعلام کرد:

ازدحام مرز بازرگان و استفاده از مرزهای جایگزین برای سفر به ترکیه/ تعطیلی بندر آفتاب و چارک به دلیل شرایط جوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۷۴۳

انجام ۵ هزار بازدید نظارتی و ۷۰۰ اخطار و تعلیق

شصت و چهارمین جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به‌منظور ارائه گزارش و هماهنگی با ستادهای اجرایی خدمات سفر در استان‌ها و ارائه راهکارهای لازم صبح امروز دوم فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن خلیج فارس معاونت گردشگری برگزار شد.

به گزارش  ایلنا، مصطفی فاطمی (دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر) با اشاره به ازدحام مرز بازرگان از تورهای مسافرتی درخواست کرد که تدابیر لازم را انجام دهند و از مرزهای جایگزین به‌منظور تردد مسافران به کشور ترکیه استفاده کنند.

او به بسته بودن بندر چارک و آفتاب به دلیل شرایط آب و هوایی اشاره و تصریح کرد: اطلاع‌رسانی لازم به مسافران به‌منظور عدم تردد از این دو بندر انجام شود.

فاطمی همچنین عدم استفاده از شناورهای غیرمجاز را مورد تاکید قرار داد.

همچنین یحیی نقی‌زاده محجوب، مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری با اشاره به آمار نظارت‌های انجام شده از  ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا دوم فروردین ماه ۱۴۰۳، افزود: براساس آمار سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری در مجموع ۴ هزار و ۷۳۵  بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری انجام شده است.

او ادامه داد: مجموع تذکر، اخطار، تعطیلی، تعلیق و نواقص ۶۹۸ مورد و تشویق‌ها ۲۵۸ مورد بوده است.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری بر ارائه گزارش بازدیدهای انجام شده از تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی همچنین رسیدگی به شکایت‌ها تاکید کرد.

در این جلسه نمایندگان اورژانش، هلال‌احمر و سازمان راهداری به ارائه آمار و گزارش پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز