خبرگزاری کار ایران

پاسخگویی به ۶۳ هزار تماس تلفنی در مرکز تماس و پشتیبانی صندوق اعتباری هنر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۰۹۷

معاون اعضاء صندوق اعتباری هنر با اشاره به کاهش مدت زمان انتظار و سرعت پاسخگویی در مرکز تماس و پشتیبانی صندوق هنر، گفت: در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۶۳ هزار تماس اصحاب فرهنگ و هنر پاسخ داده شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، مسلم کریمی با اشاره به عملکرد صندوق اعتباری در حوزه پاسخگویی به اعضاء اظهارداشت: مرکز تماس و پشتیبانی صندوق هنر با هدف تسهیل و تسریع در پاسخگویی به سوالات فعالان حوزه فرهنگ و هنر راه اندازی شد و طی سه سال گذشته توانسته است پاسخگوی تلفنی سوالات اعضا باشد. براین اساس، همکاران ما در این مرکز طی سال گذشته به بیش از ۶۳ هزار تماس اصحاب فرهنگ و هنر در زمینه انواع خدمات پاسخ داده اند.

کریمی در ادامه افزود: طی این مدت، بیشترین تماس مربوط به شهریور ۱۴۰۲ با ثبت ۷ هزار و ۹۰۰ تماس است که مصادف با ایام ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اعضای صندوق اعتباری هنر است.

وی تصریح کرد: بیشترین تماس تلفنی با مرکز تماس صندوق اعتباری هنر را هنرمندان رشته های موسیقی، تجسمی و نویسندگان داشتند.

معاون اعضا صندوق هنر با اشاره به گسترش خدمات صندوق اعتباری هنر و ضرورت اطلاع رسانی و راهنمایی دقیق در این خصوص گفت: مهمترین دلایل تماس اصحاب فرهنگ و هنر با این مرکز به ترتیب به سوالات حوزه‌های «عضویت»، «تسهیلات» و «بیمه تأمین اجتماعی» اختصاص داشته است. تلاش ما بر این است که مرکز تماس و پشتیبانی صندوق با بهره گیری از همکاران مجرب و ارائه آموزش های مستمر همواره پل ارتباطی فعالان حوزه فرهنگ و هنر با صندوق اعتباری هنر باشد.

معاون صندوق اعتباری هنر در پایان گفت: شماره تلفن ۴۲۷۱۳۰۰۰ از ساعت ۸ تا ۱۶ پاسخگوی سوالات اصحاب فرهنگ و هنر در زمینه خدمات صندوق اعتباری هنر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز