خبرگزاری کار ایران

پیام دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای روز قدس

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۱۶۸

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور پیامی، از همکاران نهاد و کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، دعوت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مهدی رمضانی (دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور) با صدور پیامی، از همکاران نهاد و کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی دعوت کرد، با حضوری پرشورتر از هر سال در راهپیمایی روز جهانی قدس، ندای حق طلبی خود را فریاد کرده و یاور مظلومان باشند. 

 متن پیام مهدی رمضانی دبیرکل نهاد به شرح زیر است: 

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ

(سوره قصص، آیه ۵) 

و ما اراده کردیم بر مستضعفان منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم. 

ماه مبارک رمضان امسال در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که کام مسلمانان و بشریت بیدار، از داغ غزه تلخ و دل‌هایشان داغدار است. شهادت غم‌انگیز بیش از ۳۲ هزار انسان بی‌گناه در ۶ ماه، که بیش از ۷۰ درصد آنان زنان و کودکان بوده‌اند، مصداق کاملی از یک نسل‌کشی آشکار از سوی رژیم خونریز اسرائیل را پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشته است. 

با رشادت خبرنگاران، که منجر به شهادت بیش از ۱۴۰ نفر از ایشان نیز شده است، ابعاد دیگری از جنایات این رژیم تروریست و کودک‌کش مخابره شده است که موجب اعتراض گسترده و بی‌سابقه آزادی‌خواهان در کشورهای گوناگون، از جمله در میان حامیان این رژیم شده است. 

در چنین شرایطی، روز جهانی قدس امسال معنا و جایگاه متفاوتی یافته است؛ برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس و اعلام صریح انزجار از این رژیم جعلی، محکوم‌کردن جنایت‌های آن و درخواست آتش‌بس فوری و امدادرسانی به مردم مظلوم غزه، وظیفه هر مسلمان، بلکه هر انسان باوجدان و بیداردل در سراسر جهان است. 

 

در روزهایی که داغ فرزندان برومند ایران عزیز، که به دست ناپاک اسرائیل در سوریه به شهادت رسیده‌اند، تازه است، با درود به روح آسمانی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که، با دوراندیشی سیاسی و فرهنگی خود، این مناسبت را پایه‌گذاری کرد، از همه همکاران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتابداران و اعضای شبکه گسترده کتابخانه‌های عمومی دعوت می‌کنم با حضوری پرشورتر از هر سال، ندای حق‌طلبی خود را فریاد کرده و یاور مظلومان باشند. 

به امید نابودی اسرائیل، آزادی پاره تن اسلام فلسطین و قدس شریف! 

مهدی رمضانی/دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز