خبرگزاری کار ایران

آیین شبچراغ «سیاه بازی شاماران» برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۷۰۴

با حضور مجید افشار پیشکسوت سیاه باز

شمع شب‌چراغ «سیاه بازی شاماران» به نویسندگی «علیرضا داوری» و کارگردانی «ساسان شکوریان» شب گذشته با حضور «مجید افشار» سیاه باز پیشکسوت نمایش ایرانی روشن شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، بیست و دومین روز فروردین ماه ۱۴۰۳ در میان جمع مخاطبان در این تماشاخانه، «مجید افشار» با روشن کردن شمع شب‌چراغ به طور رسمی اجرای نمایش «سیاه بازی شاماران» را افتتاح کرد. 

در ابتدای مراسم «ساسان شکوریان» کارگردان این نمایش پس از خیر مقدم به تماشاگران و ابراز خوشحالی از اینکه نمایش وی در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می‌رود گفت: نمایش «سیاه بازی شاماران» را در فضای کمدی، مبتنی بر آیین‌ها؛ خرده نمایش‌ها همچنین قابلیت‌های کمدی و طنز آوری در نمایش‌های شادی‌آور ایرانی که برایم بسیار اهمیت داشت به مدت چهار ماه با هنرمندان شهرستان بهبهان آماده کردیم و در بیست و یکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی هم اجرا داشتیم. 

مجید افشار نیز ابتدا از اینکه نمایش سیاه بازی همچنان پویا و سرزنده است ابراز خوشحالی کرد و یاد ذبیح اله خان ماهری و مهدی مرسی و مصطفی عرب زاده را گرامی داشت و از ادب همیشگی که همراه آن‌ها بود و در اجراهایشان پشتکار بسیاری داشتند به نیکی یاد کرد. 

وی همچنین افزود: من سعی کردم شاگرد آن‌ها باشم و به روی صحنه بروم و اجرای سیاه بازی داشته باشم. 

نمایش «سیاه بازی شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۸ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است و علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش کمدی را از طریق سایت گیشه تئاتر تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز