خبرگزاری کار ایران

«نعش کش» و «تا آنجا که می‌توانی گاز بده» در کتابفروشی‌ها

نعش‌کش و تا آنجا که می‌توانی گاز بده؛ تازه‌ترین آثار محمدرضا گودرزی هستند.

گودرزی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به داستان بلند «نعش کش» گفت: این کتاب، حاوی داستانی درباره جهان زندگان و مردگان است. تقابل واقعیت و غیرواقعی از مسائلی است که در این داستان بلند به تصویر کشیده شده است.

او ادامه داد: در این داستان بلند جهان زندگان و مردگان به هم آمیخته است. شخصیت اصلی این داستان فردی است که مرده و به جهان دیگر رفته است. در این رمان شخصی از دنیای زنده‌ها به یک مرده علاقه‌مند می‌شود.

این کتاب؛ ماجرای یک مدرس داستان‌نویسی و نقد است که ماشین ندارد و خانواده او اصرار بر خرید یک ماشین دارند. این مدرس با خود می‌گوید، اکنون که قرار است ماشین بگیرم، پس یک ماشین خوب باید خریداری کنم. بنابراین تصمیم می‌گیرد یک بنز بخرد. او در یکی از کلاس‌های خود از دانشجویانش جویای بنز دست دوم فروشی می‌شود و اتفاقا یک بنز ارزان پیدا می‌کند، ولی این بنز، نعش‌کش بهشت زهراست...

مجموعه داستان «تا آنجا که می‌توانی گاز بده» اثر دیگر محمدرضا گودرزی است که به تازگی توسط نشر ثالث وارد بازار شده است.

این نویسنده در رابطه با مجموعه داستان «تا آنجا که می‌توانی گاز بده» گفت:‌این مجموعه از 14 داستان در ژانرهای مختلف تشکیل شده است. در این مجموعه 17 داستان بود که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 داستان آن را حذف کرد که به 14 داستان کاهش یافت.

او در پایان افزود: در حال حاضر روی نقدها که فعالیت اصلی من است کار می‌کنم.

کد خبر : ۲۵۶۷۶۷